Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

Arkaşlar Sizce Crossfire Mi Wolfteam Mı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan heyman331
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben Wolfta Oynadım Crossta Ama Cross Ayrı Bi Haz Ona Yanısıra WaRRock Combat Arms Vs Vs oynadım

-Bilmiyorum Ama Cross Bana Daha yakın geliyo Ne Bilim Maplar Flan
-Sınırlı , ve Süresiz Silahlar var
-En Önemlisi FREE ZP var [Kim verirki Para kazandığı şeyi Beleşe]
-Türk SAyısı Normal Ama Wolfta Öylemi [Çünkü Türkler HackMoruk Bende Dahil :)]
-Wolfta Zengin Değilsen Oynama Tanıdık Yoksa Oynama Carın Soyulabilir Fasa Fiso Bunlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst