HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
crossfire grafik bakımından wolfteam dan kat kat iyi üstüne üstlük wolfteam daki silahlar crossfireden çalıntı xm8 i adamlar x em 8 yapmişlar saçmalik... crossfirede bi silaga 36000 gp veriyosun ama wolfteamdaki gibi silah 1 gunluk deil sinirsiz.fps oyunlarinda crossfire yi tek geçerim
Bu konuyu Wolf TEAM a açsan herkes Wolf TEAM der eğer burdaysak seviyoruz demektir
Ayriyetten sana çok katılıyorum.
Ayriyetten sana çok katılıyorum.Bence Cross Fire. Wolf Team'i hiç oynamadım ama oynayan arkadaşlarımdan dolayı ve baktığım resimlerden dolayı bir şeyler biliyorum. CF'yi seçmemin nedenleri:
1 - Grafikleri daha iyi.
2 - Eşya ve silahın çok olması.
3 - Eşya ve silah isimlerinin düzgün olması.
4 - Oynayan arkadaşlarımın Wolf Team'i öve öve bitirememesi (Abartması.).
5 - Cross Fire'da silah ve eşyaların orantılı bir şekilde bazılarının süreli bazılarının süresiz olması.
6 - Wolf Team'de kurtlarin 3rd View şeklinde oynaması.
7 - Düzgün rütbeler.
8 - Wolf Team'de Clanlarin sonunda Clan yazmasini sevmedim ( Mesela clanın adı Türkiye o zaman Direk Türkiye Clan diye oluyo isim.)
9 - Para birimi düzeni güzel.
10 - Oynanabilirlik
11 - Hikaye.
12 - Cross Fire'ı uzun süredir oynuyorum ve seviyorum.
Yani şöyle diyim Wolf Team sevenler genelde Cross Fire'a gelince M.M. veya H.M. ve G.M. oynuyor. Çünkü gerçek olmayan şeyleri seviyorlar ( Kurtadam ?!?! ) ... CF Diyorum ben...
1 - Grafikleri daha iyi.
2 - Eşya ve silahın çok olması.
3 - Eşya ve silah isimlerinin düzgün olması.
4 - Oynayan arkadaşlarımın Wolf Team'i öve öve bitirememesi (Abartması.).
5 - Cross Fire'da silah ve eşyaların orantılı bir şekilde bazılarının süreli bazılarının süresiz olması.
6 - Wolf Team'de kurtlarin 3rd View şeklinde oynaması.
7 - Düzgün rütbeler.
8 - Wolf Team'de Clanlarin sonunda Clan yazmasini sevmedim ( Mesela clanın adı Türkiye o zaman Direk Türkiye Clan diye oluyo isim.)
9 - Para birimi düzeni güzel.
10 - Oynanabilirlik
11 - Hikaye.
12 - Cross Fire'ı uzun süredir oynuyorum ve seviyorum.
Yani şöyle diyim Wolf Team sevenler genelde Cross Fire'a gelince M.M. veya H.M. ve G.M. oynuyor. Çünkü gerçek olmayan şeyleri seviyorlar ( Kurtadam ?!?! ) ... CF Diyorum ben...

