Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Arkaşlar Sizce Crossfire Mi Wolfteam Mı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan heyman331
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

crossfire grafik bakımından wolfteam dan kat kat iyi üstüne üstlük wolfteam daki silahlar crossfireden çalıntı xm8 i adamlar x em 8 yapmişlar saçmalik... crossfirede bi silaga 36000 gp veriyosun ama wolfteamdaki gibi silah 1 gunluk deil sinirsiz.fps oyunlarinda crossfire yi tek geçerim
 
Bu konuyu Wolf TEAM a açsan herkes Wolf TEAM der eğer burdaysak seviyoruz demektir ;) Ayriyetten sana çok katılıyorum.
 
Bence Cross Fire. Wolf Team'i hiç oynamadım ama oynayan arkadaşlarımdan dolayı ve baktığım resimlerden dolayı bir şeyler biliyorum. CF'yi seçmemin nedenleri:

1 - Grafikleri daha iyi.
2 - Eşya ve silahın çok olması.
3 - Eşya ve silah isimlerinin düzgün olması.
4 - Oynayan arkadaşlarımın Wolf Team'i öve öve bitirememesi (Abartması.).
5 - Cross Fire'da silah ve eşyaların orantılı bir şekilde bazılarının süreli bazılarının süresiz olması.
6 - Wolf Team'de kurtlarin 3rd View şeklinde oynaması.
7 - Düzgün rütbeler.
8 - Wolf Team'de Clanlarin sonunda Clan yazmasini sevmedim ( Mesela clanın adı Türkiye o zaman Direk Türkiye Clan diye oluyo isim.)
9 - Para birimi düzeni güzel.
10 - Oynanabilirlik
11 - Hikaye.
12 - Cross Fire'ı uzun süredir oynuyorum ve seviyorum.

Yani şöyle diyim Wolf Team sevenler genelde Cross Fire'a gelince M.M. veya H.M. ve G.M. oynuyor. Çünkü gerçek olmayan şeyleri seviyorlar ( Kurtadam ?!?! ) ... CF Diyorum ben...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst