Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


DragonFable Süper Trainer(Df Trainer)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ßéLa_07

Derin yaramızın sahibidir, derin sevdiklerimiz.
Fahri Üye
TM Üye
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
9 Ağu 2009
Konular
10,492
Mesajlar
76,691
Beğeniler
3,208
Yaş
23
MmoLira
9
DevLira
0
#1
HEMEN ANLATIM YAPIYOM.LİNK AŞAĞIDADIR


Df Trainer türkçe ingilizce karşımıdır tüm trainerleden programları vardır.

Programları:
adama beleşe vur:durmadan vurusunuz.

admin menü 1,2,3:admin menüyü açar

AQ silahları: üstte off a basın öle takın ama görünmez olur

armor colour: sadece siyah yapıyo artis olursunuz.

Atheros bilmem ne: clean yazıyo ama ne anlama geliyo bilmem

Attack Hack: atağınızda spooks yazıyo ama işe yaramıyo

Ballyhoo skip:reklam veren karıyı gösteriyo .

chaos weaver seti: off a basark kullanın.

character page:karakter bölümünü açar.

chopstick kılıcı verir:işte dediğimi verir.

Class loader:armorlarınız kenji abimin bölümnden bakarak bulabilrsiniz 28 e kadardır.

Hızlı defender medal:defender medal durmadan alırsınız ama oyun bi garip
olur.

Dragon amulet: Dragon amulet verşr bilmeyen yoktur

Dragon egg tamamlama:görevleri yapamdıysanız iyi bir program.

Drakath seti: Off a basarak görümez silahınızı takın

Düşman yükleyici:istediğniz düşmanın ıd sini yazın o çıksın.denemedim hiç.

Düşmanın hp sini düşürüz:iyi bir program düşmanın hpsi atağınız kadar iner.Çok basın hemen öldürürsünüz.

Earned gol exp:altın ve exp hilesi basın 20.000 altın ve exo geliyor.Bildiğim kadar.

Earned gol:sadec 20.000 altın

Ejderha yapıcı:ejderha petinizi çok üçlü yapabilrsiniz.

Element:silahımızın elemnt i değişir.

End battle1,2:en baştan başlıyonuz.

Enemy Hit:adam beleş vurla aynı.

Eşya yapma:istediğiniz eşyayı yapın

Exp gold hack:20.000 exp ve gold alıyonuz.

Exp gold kaydedici:ne işe yarıyo bilmem.

Fantazi seti: off a absark kullanın.

Fast Ahzite Ore: Ondan verir

Finish Quest:Görev bitiriyo.Çok var hepsini yazamam

Friend:istediğiniz kişliyi seçin yanınızda olsun

Frost seti: off a basark kullanın.

Gm silahları:Staff wep le aynı zhoom silahı filan verir.

Hack menü:iyi bir program tıklayın önünüzden dolu hack çıkar.

Halo kılıcı kılıcı verir: off a basark kullanın

Hp:savaşta filan her yerde ona tıkalyın canınız tam olsun.

İksir görevi:iksride son seviye olabilrsiniz.

Irismancer seti:ırısmancerin seti.

İtem Yapıcı:silah yapabilrsiniz

Görünmezlik:görünmez oluyon

Kılıç ve balta verir:kılıç ve balta verir

Kaçma sıyrılma özellikği:hep miss olur.size vuramazlar.

Kişilik değiştirici:dolu versiyonuz var.class loader la aynısıdır.armor yani

Kıyafet yükleyici:herkesin seti var ama hep hata veriyo.

Merge Shop:merge shopları yükler.

MP3 çalar:şarkı dinelrsiniz.

PvP de rank verir:20 yapın grandmaster olun

Spelcure set: off a absark kullanın.

Skill yükleyici:class loader de armor yaptıysanoz ama skilleri açık değilse burdan açtırın.

Snevill dager set: off a basark kullanın.yeter anladınız artık Dimi

XLS item loader:eşya yapma.

İtem yükleyici:sayı yazın silah çıksın ama 7 saniyuede takın.

Ninja seti:tıklayın hepsini 7 saniyede giyin.

Büyücü Seti:ee yeter artık anladınız offlayın

Town yükleyici:falcenord mudur nedir oraya gidersiniz.




LİNK BURDA:RapidShare: Easy Filehosting
RADİPSHARE NORMAL OLDU FREE YE TIKLAYIN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİN DOWNLOAD A BASIP İNDİRİN


ALINTIDIR !!!
 
Konu Sahibi
Konu Sahibi
ßéLa_07

ßéLa_07

Derin yaramızın sahibidir, derin sevdiklerimiz.
Fahri Üye
TM Üye
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
9 Ağu 2009
Konular
10,492
Mesajlar
76,691
Beğeniler
3,208
Yaş
23
MmoLira
9
DevLira
0
#5
beişy deil ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst