HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
XP de speed hack açılıyordu fakat Win7 de çalışmıyordu alın size win7 versiyonu.
Link:
Virüs Total:
Gerisi aynı.
Dc yememek için ByPassXTrap ile girin.Chara girin,25 ssaniye bekleyin.Sık sık reflesh deyin.Daha sonra serveri seçin ve geri dönün tekrar 25 saniye bekleyin.
Tekrar server seçip yine geri dönüp 25 saniye bekleyin.
Ve 25 saniye sonra serveri seçin ch yi seçin.daha sonra alta alın ve speederxp win7 versiyonunu açın.
Ben hızı 3,700-4,500 arası yapıyorum atmıyor sizde yapabilirsiniz.
Ayrıca bu hızlı jarjor değiştiriyor ve adamalra tek atıyor xD
Gerçi adamları vurmak okadarda kolay değil xD neyse orası size kalmış.
Dal adamların baseye 2 dk da küt küt exp Hadi iyi hackler
Bu arada bunları WİN7 olanlar yapmayı unutmayın;
Resimler açılmıyor nedense.Ben anlatayım.
Win7 speeder>sağ tıkla>özellikler>Uyumluluk>Tüm kullanıcı ayarlarını değiştir>Bu programı yçönetici olarak çalıştıra tik koy>Uygula>Tamam de.
Bunu yapmazsanız açılmaz.Bende böyle açıyorum diğer türlü açılmıyor xD
+repp eksik görmeyin.
Saygılar rapcii17
Link:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Virüs Total:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Gerisi aynı.
Dc yememek için ByPassXTrap ile girin.Chara girin,25 ssaniye bekleyin.Sık sık reflesh deyin.Daha sonra serveri seçin ve geri dönün tekrar 25 saniye bekleyin.
Tekrar server seçip yine geri dönüp 25 saniye bekleyin.
Ve 25 saniye sonra serveri seçin ch yi seçin.daha sonra alta alın ve speederxp win7 versiyonunu açın.
Ben hızı 3,700-4,500 arası yapıyorum atmıyor sizde yapabilirsiniz.
Ayrıca bu hızlı jarjor değiştiriyor ve adamalra tek atıyor xD
Gerçi adamları vurmak okadarda kolay değil xD neyse orası size kalmış.
Dal adamların baseye 2 dk da küt küt exp Hadi iyi hackler
Bu arada bunları WİN7 olanlar yapmayı unutmayın;
Resimler açılmıyor nedense.Ben anlatayım.
Win7 speeder>sağ tıkla>özellikler>Uyumluluk>Tüm kullanıcı ayarlarını değiştir>Bu programı yçönetici olarak çalıştıra tik koy>Uygula>Tamam de.
Bunu yapmazsanız açılmaz.Bende böyle açıyorum diğer türlü açılmıyor xD
+repp eksik görmeyin.
Saygılar rapcii17
Son düzenleme:
kardeş 20 mesaj olmasına gerek yok link adresi arasında boşluklar bırakarak koy biz birleştiririz.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 32
- Görüntüleme
- 4K

