xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Keylogger a Programsız Çözüm

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rodman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadarşlar ilk önce pc nizde keylogger olup olmadığını nasıl anlarız bunu acıklıyorum:

CTRL+ALT+DELETE Ye Basın ve Oradan işlermere gelin Orda services.exe wardır bunun yanında SYSTEM yazması lazım
Eğer SYSTEM değilde yanında Kullanıcı ismi yazarsa Örn: ADMİN gibi
Anlayın ki pc dinzde keylogger war !

keylogger dan kurtulma:
1.ilk önce Başlat/Çalıştır/msconfig Bunu yazın Ordan Başlangıca GElin ve Bütün işlemleri Devre dışı Bırak De Sonra pc nizi yeniden başlatın

2.Bilgisayarım/C/windows/system e gelin ORdaki services.exe i silin

3.Sonra yine Calıştır/msconfig a girin Tekrar başlangıc bütün işlemleri Uygulaya tıklayın Ve pc nizi yeniden başlatın Ve artık keylogger dan kurtuldunuz!...

İsterseniz CTRL+ALT+DELETE ye gir işlemlere gel services.exe in yanına bakın Yanında SYSTEM yazar
 
20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst