kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Crysis 2 - Newyork

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ctrl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 832

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

crysis2.jpg


Crysis 2 - newyork aldım bugün, oyun çok güzel harbiden ama benim pcden kastı malüm dizüstü ama masaüstü pcde var onu yaptırınca onda denicem inş kasmaz :D
 
Müthiş bir oyun olsada,artık 2.yılını dolduran (sanırsam) bilgisayarımın oyunu kaldırması bir yana oyunu oynamak için ölüyorum.Oyun çok iyi diyorlar,gerçi D&R'a gittiğinizde 79TL'ye oyun çok ama Crysis bu tabi,2.'si olay yarattı bunun için de;farklı olanlardan.
 
Hayırlı Olsun :),Para Bulsam WoW Alcam Bende
sağol alırsın inş :)
Müthiş bir oyun olsada,artık 2.yılını dolduran (sanırsam) bilgisayarımın oyunu kaldırması bir yana oyunu oynamak için ölüyorum.Oyun çok iyi diyorlar,gerçi D&R'a gittiğinizde 79TL'ye oyun çok ama Crysis bu tabi,2.'si olay yarattı bunun için de;farklı olanlardan.
Kesinlikle harika ama ekran kartlarının korkulur rüyası denilebilir :D:D
Hayırlı olsun..Doğru Bir Seçim Yapmışsın :)
sağol :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst