HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Crysis 2 - newyork aldım bugün, oyun çok güzel harbiden ama benim pcden kastı malüm dizüstü ama masaüstü pcde var onu yaptırınca onda denicem inş kasmaz

Müthiş bir oyun olsada,artık 2.yılını dolduran (sanırsam) bilgisayarımın oyunu kaldırması bir yana oyunu oynamak için ölüyorum.Oyun çok iyi diyorlar,gerçi D&R'a gittiğinizde 79TL'ye oyun çok ama Crysis bu tabi,2.'si olay yarattı bunun için de;farklı olanlardan.
sağol alırsın inşHayırlı Olsun,Para Bulsam WoW Alcam Bende

Kesinlikle harika ama ekran kartlarının korkulur rüyası denilebilirMüthiş bir oyun olsada,artık 2.yılını dolduran (sanırsam) bilgisayarımın oyunu kaldırması bir yana oyunu oynamak için ölüyorum.Oyun çok iyi diyorlar,gerçi D&R'a gittiğinizde 79TL'ye oyun çok ama Crysis bu tabi,2.'si olay yarattı bunun için de;farklı olanlardan.


sağolHayırlı olsun..Doğru Bir Seçim Yapmışsın![]()

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 25
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 30
