HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Aynen bende kaçıyorum yarın nöbet var
@Vectors; yoksa sana buraları bırakmazdım da neyseee artık baska bır zaman
@Vectors; yoksa sana buraları bırakmazdım da neyseee artık baska bır zaman
Moderatör tarafında düzenlendi:
Tabi tabi.Aynen bende kaçıyorum yarın nöbet var@Vectors; yoksa sana buraları bırakmazdım da neyseee artık baska bır zaman
![]()

Tabi tabi.![]()
Ankaraya gel göturuyum senı calıstıgım hastaneye erdem ayıpsın

İyi geceler.Ben hep burdayım beklerimAynen bende kaçıyorum yarın nöbet var@Vectors; yoksa sana buraları bırakmazdım da neyseee artık baska bır zaman
![]()

Şair burada Türkçeyi katlederek ben seninim demişBirisi bana Funda Arar'ın "Bana ben olalı sana seninim" şarkı sözünü açıklayabilir mi ?![]()
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Anket
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 74
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 19
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 668
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 129

