HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar kendı pvp server panelimi kodluyorum bu aralar,Gelişmiş bir şey yapmaya çalışıyorum;örneğin filezilla yerine direk panel üzerinden dosya erişim,dosya değiştirme silme kopyalama gibi,sorum şu;
bu sitede bir sürü dosya veriliyor,örneğin yüzük gibi.Açıklamasında dosyayı /user/rain..... dizinine at diyor,tamam burda problem yok.Panelden dosyayı söylenilen klasöre gönderebiliyorum,ancak bundan sonra make sh yada reboot komutları için sanal makineye dönmem kodu orada yazmam gerekiyor.Ben bu işlemleri direk panel üzerinden yapmak istiyorum,yani panelde reboot butonu olduğunu varsayalım.Butona tıkladığında server reboot olacak.Bunu nasıl yapabilirim,yada illaki bir java c# vs tarzında bir application mı yazmalıyım
bu sitede bir sürü dosya veriliyor,örneğin yüzük gibi.Açıklamasında dosyayı /user/rain..... dizinine at diyor,tamam burda problem yok.Panelden dosyayı söylenilen klasöre gönderebiliyorum,ancak bundan sonra make sh yada reboot komutları için sanal makineye dönmem kodu orada yazmam gerekiyor.Ben bu işlemleri direk panel üzerinden yapmak istiyorum,yani panelde reboot butonu olduğunu varsayalım.Butona tıkladığında server reboot olacak.Bunu nasıl yapabilirim,yada illaki bir java c# vs tarzında bir application mı yazmalıyım
