mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Herkes İçeri Önemli!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan HaRBiY
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu aralar canım sıkılmaya başladı. Bi daha hile isteği görmüyüm. Adamların canına ettiniz. by_wolf öncelikli olmak üzere şikayet almak istemiyorum. Bi daha hile isteği olmayacak. ö.m atın ama haddinizi aşmadan! Ayda 1 kez! Unutmayın ayda 1 kez! Şikayet almak istemiyorum. Bundan sonra dikkatli davranın.!
 
bakın arkadaşlar adamlar oyuna emek ve milyon dolarlar harcayıp oyun yapıyorlar böyle sitelerdede hack paylaşılıyor vede herkes rekabet içinde benimki çalışıyor yok benimki ondan daha iyi gibi. Söylemek istediğim şudur hack paylaşım konularını tamamen silin ve yerine badge, nebiliyim telsiz sesleri loading ekranları gibi güzel şeyler koyun bakın ban listesine yüzlerce kişi olumsuz id hack olağan üstü glitch gibi şeyler yüzünden ban yiyorlar. Ben böyle şeylere karşıyım zp alıyor hack kullanıyorsunuz ben banlanmam diyim ama bakın ak-47 golden ve daha birsürü silahı olanda ban yiyor olmayanıda lütfen yapmayın !!!
 
bakın arkadaşlar adamlar oyuna emek ve milyon dolarlar harcayıp oyun yapıyorlar böyle sitelerdede hack paylaşılıyor vede herkes rekabet içinde benimki çalışıyor yok benimki ondan daha iyi gibi. Söylemek istediğim şudur hack paylaşım konularını tamamen silin ve yerine badge, nebiliyim telsiz sesleri loading ekranları gibi güzel şeyler koyun bakın ban listesine yüzlerce kişi olumsuz id hack olağan üstü glitch gibi şeyler yüzünden ban yiyorlar. Ben böyle şeylere karşıyım zp alıyor hack kullanıyorsunuz ben banlanmam diyim ama bakın ak-47 golden ve daha birsürü silahı olanda ban yiyor olmayanıda lütfen yapmayın !!!

o kadar diyonda , adamlarda 11 ping var tek vuruo bizde 200 ping var buda adalet dimi !! Hack kullanmasak neler yapiolar !! Once bunlari dusun ;)
 
Bak bu konuda haklisin :) ama yİnede olsun 3 pİnglİ adam gÖrdÜm ezİĞİn krali 7 yaŞindakİ kardeŞİm bİle daha İyİ oynuyor ondan :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst