mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Herkes İçeri Önemli!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan HaRBiY
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

AdamLar Hiçbirşeyden Geri KaLmıyor Şu Aim Ve HiLe işini Bi Daha Düşün Harbiy
 
Bakın ben size hile kullanmayın demiyorum ki. Sık boğaz etmeyin. Biraz elinizdekilerle idare edin. 2-3 hafta da bir by_wolf a ö.m atın o size cevap yazacaktır...
 
ben suanlarda 4 haftadır oyuna girmiyorum sadece arada bir mailllerime bakıyorum.
arkadaşlar sizlerden özür dilerim ama şuanlarda hackerler reelde tehlikede o yüzden beni bir müddet aranızdan çıkarsanız iyi olur gibime geliyor bugun denedim benim yuklediğim no fixed
hack hala çalışıyor hack isterseni onu kullanabilirsiniz

saygılarımla iyi günler, iyi eğlenceler..
 
Arkadaşlar benim iyi bir çarım vardı yani fena değildi silahlar şöyleydi Knife,M16,M700,Desert Eagle,Scar Light,Grenade,Smoke,FLASHBANG,.Herzamanki gibi sıradan bir gündü arkadaşımla konuştum hadi Crossfire oynuyak dedim tmm dedi ben gimeye çalıştım önüme bi yazı çıktı ve beni oyundan attı.ama 1 yıl önce felan oldu bu olay galiba 1 hafta öncede ban liste baktım adım yazıyor nedenide hackmiş.Ama ben hiç hack kullanmadım.Şimdi ondan daha iyi silahları olan bir çarım var rütbesi biraz daha düşük olsada ama hala neden banlandığını anlamadım hangi .. beni report ettiyse.İyi oynamakta kabahat oluyor:mad:
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst