HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beko Basketbol Liginin 23. hafta mücadelesinde evinde ağırladığı Tofaşı 70-69 yenerek önemli bir galibiyete imza atan Aliağa Petkimde antrenör Burak Bıyıktay, takımının ligde kalacağını söyledi.
Rakiplerinin aldıkları sonuçlardan sonra Tofaş maçının kendileri için çok önemli bir hale geldiğini vurgulayan Bıyıktay, Bizim bu maçtan mutlaka galibiyet çıkarmamız gerekiyordu. Maç her iki takım için de çok stresli geçti. Çok iyi mücadele ettiğimizi düşünüyorum. Beko Basketbol Liginde kalacağız. Bu hedef doğrultusunda mücadelemiz devam edecek. Tofaş karşısında ortaya konan oyundan dolayı tüm oyuncularıma ve bize desteğini hiç kesmeyen taraftarlarımıza teşekkür ediyorum şeklinde konuştu.
Rakiplerinin aldıkları sonuçlardan sonra Tofaş maçının kendileri için çok önemli bir hale geldiğini vurgulayan Bıyıktay, Bizim bu maçtan mutlaka galibiyet çıkarmamız gerekiyordu. Maç her iki takım için de çok stresli geçti. Çok iyi mücadele ettiğimizi düşünüyorum. Beko Basketbol Liginde kalacağız. Bu hedef doğrultusunda mücadelemiz devam edecek. Tofaş karşısında ortaya konan oyundan dolayı tüm oyuncularıma ve bize desteğini hiç kesmeyen taraftarlarımıza teşekkür ediyorum şeklinde konuştu.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 148
