HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İşşSosyal bilgilerinide düzeltirsin inşallah.
Sınıfta kalma yeter.

Tşkkİyi olarak düşünmen güzel kendini geliştirmişsin
![]()

Sen nedersen doğrudur abi█►тαяχєѕ◄█;2603531' Alıntı:İlkokula Göre Notların Çok Düşük Bence..![]()

eet katılıyorm benmde notlarım öyle ama ben lisedeym![]()
Beni kimse çalıstırmıyo
o yüzden düsük notlar

Bune La ! Sen buna İyimi dioN Furkan Ben koyayım ağzın açık kalır![]()
Dedigim gibi beni dersane ye gönderdiler ben kactım dedim paranıza yazık sonra dersaneden kursa verdiler

Taktıgımımı sanıyosun ?7'ye gidiyorsan notların düşük çok çalışarak kurtarabilirsin![]()
Eyw ..başarıların devamını dilerim.
Bana göre güzel

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 19
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 141

