Arkadaşlar başladığım sunucuda herhangi bir bot koruması veya antihile programı yok lakin M2bob dan client'ı çalıştırırken yönetici olarak çalıştırma hatası alıyorum dosyayı yönetici olarak çalıştırma işlemlerini yaptım lakin hala aynı hata devam etmekte. Herhangi bir çözümü var mı veya daha...