Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HERKEZE MERHABA ARKADAŞLAR BUGUN SİZLERE KENDİM İÇİN YAPTIĞIM BASİT AMA ETKİLİ BİR KODLAMA PAYLAŞACAĞIM.
BAR'LAR SOURCE TARAFLI OLARAK YANG VERMEKTEDİR.GEREKLİ YANG KONTROLU KODLAMAYA EKLENMİŞTİR.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
KANIT
Öğeyi görmek...
HERKEZE MERHABA ARKADAŞLAR BUGUN SİZLERE KENDİM İÇİN YAPTIĞIM BASİT AMA ETKİLİ BİR KODLAMA PAYLAŞACAĞIM.
BAR'LAR SOURCE TARAFLI OLARAK YANG VERMEKTEDİR.GEREKLİ YANG KONTROLU KODLAMAYA EKLENMİŞTİR.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
KANIT
Öğeyi görmek...
Öğeyi görmek için üye olmalısınız. Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Depodan satın alırken ve yine depoya satarken fiyatlarda bir sorun yok ama bara sağ tıkladığımda değerinin çok üzerinde yang veriyor. Navicattan düzelttim, ftp itemprotodan düzelttim, bi tane bar quest yükledim yine olmadı...