Herkes gibi bende araştırıyorum öğreniyorum. Öğrendiklerimi satmak yerine , paylaşmanın daha iyi olduğunu düşünüyorum. Sonuçta ne kadar editlesem de kendim baştan script yazmıyorum (yazamıyorum) . Kendime paket oluştururken bulduğum bir script. 8bit telefonu kuramamış çoğu kişi o yüzden kurulumu...