HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Serverim Hamachili Leivin Yzğü(ışınlanma yüzüğü) Eklicem Yaptığım Adımlar Bunlar Ama Olmuo
YAPTIĞIM ADIMLAR:
ARKADASLAR BEN BU ADIMLARI YAPTIM AMA OYUNA GİRİNCE TIKLIYORUM LEVİNİN YÜZÜĞÜNE Bİ ŞEY ÇIKMIYOR YARDIM EDİN.. YAPTIĞIM ADIMLAR BUNLAR:
Öncelikle Filezilladan FTP'mize Bağlanıyoruz ve Sonra,
/usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest/ < Bu Dizine Geliyoruz.
Daha Sonra İndirmiş Olduğunuz RaR'n İçinde ki Dosyayı Bu Bölüme Atıyoruz.
Aynı Bölümde "hongkong_list" Adında ki Dosyanın En Altına move_ring2.quest Ekleyip Kaydediyoruz.
Filezilla FTP'mizle İşimiz Bitti Onu Kapatabilirsiniz.
Ve Şimdi Putty yada Virtual Pc Artık Hangi Program Varsa Onu Açıyoruz.
cd /../usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest [ENTERLAYIN]
sh make.sh [ENTERLAYIN]
Bu İşlemleri Yapmanızın Ardından Bir Yükleme Başlıyacaktır.
Yükleme Bittikten Sonra İse,
cd /../root [ENTERLAYIN]
Ve En Son Olarak Serverınıza Reboot Atınız.
ama olmuoyor yardımm!....:ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19:
İyi Forumlar İyi Günler:l04::l04::l04:
YAPTIĞIM ADIMLAR:
ARKADASLAR BEN BU ADIMLARI YAPTIM AMA OYUNA GİRİNCE TIKLIYORUM LEVİNİN YÜZÜĞÜNE Bİ ŞEY ÇIKMIYOR YARDIM EDİN.. YAPTIĞIM ADIMLAR BUNLAR:
Öncelikle Filezilladan FTP'mize Bağlanıyoruz ve Sonra,
/usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest/ < Bu Dizine Geliyoruz.
Daha Sonra İndirmiş Olduğunuz RaR'n İçinde ki Dosyayı Bu Bölüme Atıyoruz.
Aynı Bölümde "hongkong_list" Adında ki Dosyanın En Altına move_ring2.quest Ekleyip Kaydediyoruz.
Filezilla FTP'mizle İşimiz Bitti Onu Kapatabilirsiniz.
Ve Şimdi Putty yada Virtual Pc Artık Hangi Program Varsa Onu Açıyoruz.
cd /../usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest [ENTERLAYIN]
sh make.sh [ENTERLAYIN]
Bu İşlemleri Yapmanızın Ardından Bir Yükleme Başlıyacaktır.
Yükleme Bittikten Sonra İse,
cd /../root [ENTERLAYIN]
Ve En Son Olarak Serverınıza Reboot Atınız.
ama olmuoyor yardımm!....:ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19:
İyi Forumlar İyi Günler:l04::l04::l04:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 816
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 736
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 444
- Kilitli
- Cevaplar
- 148
- Görüntüleme
- 29K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 394
