xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Modern Warfare2 yardım!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CemJetson
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 690

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar yardım edin nolur bi bölüm var orda takıldım kaldım şimcik bölümün başında bi arabada oturuoz ve araba şoförü vuruluo arabanın içi kan içinde kalıo ve bize birisini takip et dio ediom sonra cadde gibi bir yerden geçioz her yer sivil insanlarla kaynıo ve sonra binaların arasına girioz adam orda duruo ve görev başarısız dio nolur yardım edin!!!
 
Bende dün indirdim dün biraz oynadım vaktim yoktu. Bugün akşam oynayabilirim sanırım. GEnelde cod serileri kısa oluyor zaten hemen bitiyor :D Dediğin yere sen geçmeden gelirsem çözümünü yazarım
 
Oyunu bitirdim herkeze teşekkürler...:) Oyunun sonu manyak bişiy göğsümüzde saplı olan bıçağı çıkarıp adama fırlatıoz(ben adamın gözünden vuruom)adam ölüo ve oyun bitio...Dehşet bişiy:D No Russian bölümü de dehşet bişiy sivilleri öldürmek çok zevk verici...:D
 
Oyunu bitirdim herkeze teşekkürler...:) Oyunun sonu manyak bişiy göğsümüzde saplı olan bıçağı çıkarıp adama fırlatıoz(ben adamın gözünden vuruom)adam ölüo ve oyun bitio...Dehşet bişiy:D No Russian bölümü de dehşet bişiy sivilleri öldürmek çok zevk verici...:D

Keşke oyunun sonunu söylemeseydin hikayesi ile ilgilenenlerin heyecanı kaçar :D .

Bu arada oyunu oynamadım ama oynarsam en sevmediğim bölüm "No Russian" olur sanırım. Masum insanları, sivilleri neden öldürüyorsun kardeşim?! Ya "No Turkey" olsaydı, Türk sivilleri öldürseydin? Haberini mi ne koymuştum ben yasaklanmış Rusya'da diye. Biz olsaydık burada da olurdu heralde. Oyun tamam da dozunu kaçırmayın ama!
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst