HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
okula geç kaldığım için sağlık ocağına rapor almaya gittim. Sıra beklerken gözüme güzel bi kız çarptı. Dedim tanışmam lazım. O arada sıra bana geldi. Girdim içeri salladım bi bahane aldım raporumu ve reçetemi çıktım odadan. Sonra dışarı çıktım dedim şurda az kızı bekliyim. Geldi biraz zor olsada tanıştık msn face falan su an ayar cekiyorum
Bir diğeri ise yine sağlık ocağındayken reçete imzalatmak için eczaneden gelen kız. Hangi eczanede olduğunu konuşurlarken duydum. İlaçları almaya gittiğimde kaş göz yapıp dışarı çağırdım. Aslında bu kız daha kolay oldu. 1 Saat konuştuk hemen mütevazi tavırlar , cam açmalar falan. Hayırlısı ne diyelim
Her zaman demişimdir ben çok fenayım yav
Ama hayatım böyle ne yapayım. Yani kız benim olduktan sonra bir anlamı kalmıyor. Bütün hevesim kaçıyor
Bir diğeri ise yine sağlık ocağındayken reçete imzalatmak için eczaneden gelen kız. Hangi eczanede olduğunu konuşurlarken duydum. İlaçları almaya gittiğimde kaş göz yapıp dışarı çağırdım. Aslında bu kız daha kolay oldu. 1 Saat konuştuk hemen mütevazi tavırlar , cam açmalar falan. Hayırlısı ne diyelim
Her zaman demişimdir ben çok fenayım yav

Ama hayatım böyle ne yapayım. Yani kız benim olduktan sonra bir anlamı kalmıyor. Bütün hevesim kaçıyor
Her zaman demişimdir ben çok fenayım yav
Ama hayatım böyle ne yapayım. Yani kız benim olduktan sonra bir anlamı kalmıyor. Bütün hevesim kaçıyor![]()
İnanıyorum

Bence de Sallama Gibime geldi Ama![]()
:l03::l03::l03::m08:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 215
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 215
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 164
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 315
