HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Clanımız 15 gün önce açılmış olup.Cf nin tecrübeli oyuncularından oluşmaktadır.
Clan kurallarını kendine uygun gören arkadaşlar klanımıza başvurabilir.
Clan Başvuru için
Neden 57. alay diyenler içinde klan ismi hakkında bilgilendirme : Atatürk`ün“Ben size taarruzu degil,ölmeyi emrediyorum!“buyrugunu harfi harfine yeri getirmislerdir.çarpismalar sonucunda 57.ALAY Kmt.Hüseyin Avni ve 628 askerimiz sehit düsmüstür.Kutsal şehitlerimiz anısına...Ruhları şad olsun!!
Klan Lideri : 57-[EaGLe]
Klan Lt leri : 57-[Y-StyLe]||| BiOlOgist -|||__[Nt]-Darbe -|||-[W]asiyet[H 57-GEZGİN || [Nt]HanDSome ||| 57-[KANUNİ] ||| TR-]Elwis[K]
Klan kuralları :
1-Klanda kesinlikle hack kullanmayınız!!
2-Klan ve oyun içinde saygılı olunuz!!
3-Küfürlü kelimelerden uzak durunuz!!
Not : Bunun bir oyun olduğunu unutmayalım.
Saygılarımızla;
...57. aLay Clan Yönetimi...
Clan kurallarını kendine uygun gören arkadaşlar klanımıza başvurabilir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Clan Başvuru için
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Neden 57. alay diyenler içinde klan ismi hakkında bilgilendirme : Atatürk`ün“Ben size taarruzu degil,ölmeyi emrediyorum!“buyrugunu harfi harfine yeri getirmislerdir.çarpismalar sonucunda 57.ALAY Kmt.Hüseyin Avni ve 628 askerimiz sehit düsmüstür.Kutsal şehitlerimiz anısına...Ruhları şad olsun!!
Klan Lideri : 57-[EaGLe]
Klan Lt leri : 57-[Y-StyLe]||| BiOlOgist -|||__[Nt]-Darbe -|||-[W]asiyet[H 57-GEZGİN || [Nt]HanDSome ||| 57-[KANUNİ] ||| TR-]Elwis[K]
Klan kuralları :
1-Klanda kesinlikle hack kullanmayınız!!
2-Klan ve oyun içinde saygılı olunuz!!
3-Küfürlü kelimelerden uzak durunuz!!
Not : Bunun bir oyun olduğunu unutmayalım.
Saygılarımızla;
...57. aLay Clan Yönetimi...
Son düzenleme:
Çok orjinal bir isim ve güzel helal olsun ilerlerseniz çakmalarınız çok çıkar .)
Kesinlikle

ßyMesMes;3760206' Alıntı:Kesinlikle![]()
Tşkler arkadaşlar..Güzel dilekleriniz için..
