mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

1-0 Dan 2-1

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Turkeykero
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 222

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Admin geyik bölümüne fenerbahçe şampiyonluk geyikleri açımış bu konuyu tamamen kınıyorum ve o konunun kapanmasını istiyorum. Ama başka bi konu var dünkü derbide 6s ilk yarıda 1-0 üstünlükteyken , fenerbahçe 2.yarıda coştu ve 2-1 yendik. Siz 6s'liler siz TT Arenanızdada ali samiyeninizdede bizi doğru dürüst şekilde yenemediniz. Daha doğrusu hiç yenemediniz ..

Hakem'i suçlamayın hakem ofsayt verdi demeyin ofsayt verdi değil ''ZATEN OFSAYTTI'' .

Peki ya siz 6s liler siz ne zaman fenerbahçeyi yeneceksiniz ? Bunun cevabı şimdi değil anca 100 yıl sonra ...

Dershanemdeki sınıfımda sınıfın yarısı 6s'li ve bugün gittiğimde bir posta dalga geçtim inanın ''ÇENELERİNİ AÇAMADILAR''

Biz sizi 2002'de 6-0 yenince tutturmuşunuz bi 7-0 yalanı sırf biz 6-0 yendik diye . Eğer 10-0 yenseydik garantisini bile veririm 11-0 yalanını çıkarırlardı. İnternetten resimlere bakın . Stad : Ali Sami Yen Yazıyor ve yan tarafta kadıköy yazıyor dahası altındada ''union club sahasında oynanacak'' yazıyor. Buna inanan kişi fenerbahçeli değildir. O kadar uydurmuşlarki utanmasalar Atatürk Olimpiyat Stadı Diyecekler.

Benim laflarım bu kadar , sinirlenip konuyu kilitlemeye kalkacak olan 6s'li moderatörlere şimdiden geçmiş olsun diyorum ve iyi forumlar ...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst