HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gaziantepspor ile Diyarbakırspor arasında oynanan ve ev sahibi takımın son dakikalarda bulduğu gollerden sonra çıkan olaylar nedeniyle gündeme bomba gibi düşen maçın ardından Gaziantepspor Başkanı İbrahim Kızıl da konuştu.
Kızıl, olaylarla ilgili şunları söyledi: "Diyarbakırspor bizim bölgede hem komşu, hem de kardeş takımımız. Başta Sayın Valimiz, Emniyet Müdürümüz ve yönetimimiz ile şu anki hadiseleri göz önüne alarak her türlü tedbiri aldık. Dün de Gaziantep'te Diyarbakırsporlu yöneticilerle birlikte yemeğe gittik.
Bugünki maçta da birbirimizi kutladık, Diyarbakırspor ilk golü attığı zaman da alkışladık. 2-1 olduktan sonra uzatma dakikalarında Ziya Doğan hakeme itiraz edince saha karıştı. Maç esnasında kesinlikle Diyarbakırspor aleyhine tezahüratlar olmadı. Maç bittikten sonra hakemler çıkış tüneline giderken o anda bir arbede oldu ve üzücü tezahüratlar yapıldı."
Kızıl, olaylarla ilgili şunları söyledi: "Diyarbakırspor bizim bölgede hem komşu, hem de kardeş takımımız. Başta Sayın Valimiz, Emniyet Müdürümüz ve yönetimimiz ile şu anki hadiseleri göz önüne alarak her türlü tedbiri aldık. Dün de Gaziantep'te Diyarbakırsporlu yöneticilerle birlikte yemeğe gittik.
Bugünki maçta da birbirimizi kutladık, Diyarbakırspor ilk golü attığı zaman da alkışladık. 2-1 olduktan sonra uzatma dakikalarında Ziya Doğan hakeme itiraz edince saha karıştı. Maç esnasında kesinlikle Diyarbakırspor aleyhine tezahüratlar olmadı. Maç bittikten sonra hakemler çıkış tüneline giderken o anda bir arbede oldu ve üzücü tezahüratlar yapıldı."
