mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

İnönü'ye F.Bahçe modeli!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan g30n
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 378

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beşiktaş yönetimi, İnönü Stadı'nın şeref tribününde yaşanan olaylardan rahatsız oldu. Siyah-beyazlılar, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda olduğu gibi sadece yönetime özel bir tribün oluşturmayı düşünüyor.

Beşiktaş yönetimi, son zamanlarda artan protokol kavgalarından kendini soyutlamak için, Fenerbahçe'nin Şükrü Saracoğlu Stadı'nda uyguladığı modeli kendine örnek alacak. Siyah-beyazlı yönetimin, yapılacak yeni İnönü Stadı'nda, sadece siyah-beyazlılara ait olan özel bir tribün inşa edeceği öğrenildi.

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın isteği doğrultusunda yapılan, protokol içerisindeki yönetim tribününü kendilerine model olarak alan Beşiktaşlıların hem Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün misafirleri, hem de rakip takımın kongre üyeleriyle iç içe olmamak için böyle bir yola gideceği belirtildi.

Fenerbahçe ve Trabzonspor maçlarında şeref tribününde çıkan olaylarda kavgaların ortasında kalan yönetimin, dünya kulübü olma projesi içerisinde böyle görüntülerden uzak kalmaya çalışacakları vurgulandı. Gittikleri her deplasmanda kimseye saygısızlık etmediklerini sürekli söyleyen siyah-beyazlı yöneticilerin protokolde oturan bazı insanların hakaretlerin ve küfürlerin hedefinde de olmamak için böyle bir yolu tercih ettikleri vurgulandı.

Beşiktaş Yönetimi, özellikle Fiyapı İnönü Stadı'nda oynanan son Trabzonspor maçında çıkan olaylardan rahatsız olurken, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün misafirlerinin çokluğundan da şikayetçi olmuşlardı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst