HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ßyßrütüs;335455' Alıntı:Yapılır Mı Lan Bana Bu MAxUS ndn Gidiyosun Su Foruma Bi Daha Bak Cvb'ını ver ole git Sen Gelene Kadar Bende Yokum Bu Forumda..!
Brütüs knk sende gidersen benim yerim yok burada bende giderim..!
ßyßrütüs;335455' Alıntı:yapılır mı lan bana bu maxus ndn gidiyosun su foruma bi daha bak cvb'ını ver ole git sen gelene kadar bende yokum bu forumda..!
knk tamam sakin ol :d ok bi yere gitmiyom burdayim kizma hemen :d:d
Son düzenleme:
knk tamam sakin ol :d ok bi yere gitmiyom burdayim kizma hemen :d:d
Sana kim kızabilir knk ya

ya saat 11:00 çok geç ben yyapamam



sana kim kızabilir knk ya
ya saat 11:00 çok geç ben yyapamam![]()
tuh yaw bende senle glitch yapamadim ;d ben evde deilim simdi hafta sonu die 11 dedim

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 202
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 22
- Kilitli
- Cevaplar
- 83
- Görüntüleme
- 3K
