HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gaziantep-Spor Toto Kadınlar Basketbol Türkiye Kupası sekizli finalin üçüncü maçında Fenerbahçe, Panküp Kayseri Şeker'i 61-51 yenerek yarı finale yükseldi.
Maça Fenerbahçe Birsel Vardarlı, Esmeral Tunçluer, Nevriye Yılmaz, Ivana Matovic ve Angel Mc Coughtry, Panküp Kayseri Şeker ise ise Gizem Yavuz, Bahar Öztürk, Latoya Antoinette Pringle, Nakia Sherome Sanford ve Vickie Annette Johnson beşlisi ile başladı.
Maçın ilk basketi Fenerbahçe'den Ivana Matovic'ten geldi. Denk güçlerin mücadelesi şeklinde geçen birinci peryodun ilk yarısını Fenerbahçe 8-6 önde tamamladı.
Ancak ilerleyen dakikalarda, her iki takımın da karşılıklı bulduğu basketlerle ilk peryot 12-12 berabere tamamlandı.
İkinci peryotta, rakibine üstünlüğünü kabul ettiren Fenerbahçe, farkı 6 sayıya kadar çıkartarak, devreyi 29-23 önde tamamlamayı başardı.
İkinci yarıya Fenerbahçe başladı ve Esmeray'ın 2 basketi ve faul atışından takımına kazandırdığı 1 sayı ile farkı takımı lehine 9 sayıya yükseltti.
Bu arada, ikinci yarının ikinci dakikası oynandığı sırada, elektriklerin kesilmesi nedeniyle, oyuna bir süre ara verildi. Elektriklerin gelmesiyle yeniden başlayan maçta her iki takım da mücadeleye devam etti ve üçüncü peryot Fenerbahçe'nin 42-37 üstünlüğü ile tamamlandı.
Dördüncü peryota Panküp Kayseri Şeker başladı. Fenerbahçe, üstün oynadı ve karşılaşmayı 61-51 skorla kazanarak, Beşiktaş Cola Turka ve Tarsus Belediyesi'nin ardından yarı finale yükselen üçüncü takım oldu.
Fenerbahçe: 61 - Panküp Kayseri Şeker: 51
Stat: Karataş Şahinbey
Hakemler: Fatih Söylemezoğlu xxx Yener Yılmaz xxx Ayşenur Yazıcıoğlu xxx
Fenerbahçe: Hanna Machova Horakova xxx 9, Birsel Vardarlı xxx 6, Esmeral Tunçluer xxx 5, Şaziye İvegin xx 2, Nevriye Yılmaz xxx 14, Ivana Matovic xxx 6 , Tamara Kım Sutton xx 2, Nevin Kristen Nevlin x, Angel Mc Coughtry xxx 17
Panküp Kayseri Şeker: Pınar Demirok x, İlsu Darıcıoğlu xx 3, Gizem Yavuz xx 4, Bahar Öztürk xxx 10, Latoya Antoinette Pringle xxx 19, Esra Ural x, Aynur Metin x 2, Nakia Sherome Sanford xxx 10, Vickie Annette Johnson x 3
1. Periyot: 12-12
Devre: 29-23
3. Periyot: 42-37
Fenerbahçe Cephesi
Spor Toto Kadınlar Basketbol Türkiye Kupası'nda yarı finale yükselen Fenerbahçe'nin başantrenörü Loszolo Ratgeber, ''Mutluyum, ama oyundan memnun değilim'' dedi.
Ratgeber, Panküp Kayseri Şeker ile oynadıkları maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, maçtan galibiyetle ayrıldıklarına sevinmiş olmakla birlikte ortaya konulan oyundan tatmin olmadığını ve skorun da düşük olduğuna işaret etti.
Karşılaşmanın çok gergin bir havada oynandığına vurgu yapan Ratgeber, kupayı almak istiyorsak daha iyi olmak, daha fazla skor yapmak zorunda olduklarına dikkat çekti.
Galibiyetle ayrılmanın güzel olduğuna vurgu yapan Ratgeber, daha iyi olmak ve yarınki maçta daha iyi mücadele etmek zorunda olduklarını anlattı.
Ratgeber, gazetecilerin salon ve organizasyon konusundaki sorusu üzerine şunları kaydetti:
''Gaziantep güzel bir kent, salon güzel. Böylesine bir organizasyonun Gaziantep gibi bir ilde yapılmış olması da basketbol sporunun gelişmesi ve yaygınlaşması bakımından çok önemli. Tabi ki maç sırasında kesilen elektriği saymıyorum.''
Panküp Kaykeri Şeker Cephesi
Panküp Kaykeri Şeker Başantrenörü Ayhan Avcı ise maçı kontrol etmek istemelerine karşın, özellikle sayı atmakta zorlandıkları için yenilmekten kurtulamadıklarını anlattı.
Avcı, iyi mücadele ettikleri karşılaşmada savunmayı başarmalarına karşın, sayı atmakta zorlandıklarını dile getirdi.
Oyunculardan Esra Ural ise Avcı'nın söylediklerine katıldığını belirterek, ''Tutuk, ama atmayı başaramadık'' dedi.
Maça Fenerbahçe Birsel Vardarlı, Esmeral Tunçluer, Nevriye Yılmaz, Ivana Matovic ve Angel Mc Coughtry, Panküp Kayseri Şeker ise ise Gizem Yavuz, Bahar Öztürk, Latoya Antoinette Pringle, Nakia Sherome Sanford ve Vickie Annette Johnson beşlisi ile başladı.
Maçın ilk basketi Fenerbahçe'den Ivana Matovic'ten geldi. Denk güçlerin mücadelesi şeklinde geçen birinci peryodun ilk yarısını Fenerbahçe 8-6 önde tamamladı.
Ancak ilerleyen dakikalarda, her iki takımın da karşılıklı bulduğu basketlerle ilk peryot 12-12 berabere tamamlandı.
İkinci peryotta, rakibine üstünlüğünü kabul ettiren Fenerbahçe, farkı 6 sayıya kadar çıkartarak, devreyi 29-23 önde tamamlamayı başardı.
İkinci yarıya Fenerbahçe başladı ve Esmeray'ın 2 basketi ve faul atışından takımına kazandırdığı 1 sayı ile farkı takımı lehine 9 sayıya yükseltti.
Bu arada, ikinci yarının ikinci dakikası oynandığı sırada, elektriklerin kesilmesi nedeniyle, oyuna bir süre ara verildi. Elektriklerin gelmesiyle yeniden başlayan maçta her iki takım da mücadeleye devam etti ve üçüncü peryot Fenerbahçe'nin 42-37 üstünlüğü ile tamamlandı.
Dördüncü peryota Panküp Kayseri Şeker başladı. Fenerbahçe, üstün oynadı ve karşılaşmayı 61-51 skorla kazanarak, Beşiktaş Cola Turka ve Tarsus Belediyesi'nin ardından yarı finale yükselen üçüncü takım oldu.
Fenerbahçe: 61 - Panküp Kayseri Şeker: 51
Stat: Karataş Şahinbey
Hakemler: Fatih Söylemezoğlu xxx Yener Yılmaz xxx Ayşenur Yazıcıoğlu xxx
Fenerbahçe: Hanna Machova Horakova xxx 9, Birsel Vardarlı xxx 6, Esmeral Tunçluer xxx 5, Şaziye İvegin xx 2, Nevriye Yılmaz xxx 14, Ivana Matovic xxx 6 , Tamara Kım Sutton xx 2, Nevin Kristen Nevlin x, Angel Mc Coughtry xxx 17
Panküp Kayseri Şeker: Pınar Demirok x, İlsu Darıcıoğlu xx 3, Gizem Yavuz xx 4, Bahar Öztürk xxx 10, Latoya Antoinette Pringle xxx 19, Esra Ural x, Aynur Metin x 2, Nakia Sherome Sanford xxx 10, Vickie Annette Johnson x 3
1. Periyot: 12-12
Devre: 29-23
3. Periyot: 42-37
Fenerbahçe Cephesi
Spor Toto Kadınlar Basketbol Türkiye Kupası'nda yarı finale yükselen Fenerbahçe'nin başantrenörü Loszolo Ratgeber, ''Mutluyum, ama oyundan memnun değilim'' dedi.
Ratgeber, Panküp Kayseri Şeker ile oynadıkları maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, maçtan galibiyetle ayrıldıklarına sevinmiş olmakla birlikte ortaya konulan oyundan tatmin olmadığını ve skorun da düşük olduğuna işaret etti.
Karşılaşmanın çok gergin bir havada oynandığına vurgu yapan Ratgeber, kupayı almak istiyorsak daha iyi olmak, daha fazla skor yapmak zorunda olduklarına dikkat çekti.
Galibiyetle ayrılmanın güzel olduğuna vurgu yapan Ratgeber, daha iyi olmak ve yarınki maçta daha iyi mücadele etmek zorunda olduklarını anlattı.
Ratgeber, gazetecilerin salon ve organizasyon konusundaki sorusu üzerine şunları kaydetti:
''Gaziantep güzel bir kent, salon güzel. Böylesine bir organizasyonun Gaziantep gibi bir ilde yapılmış olması da basketbol sporunun gelişmesi ve yaygınlaşması bakımından çok önemli. Tabi ki maç sırasında kesilen elektriği saymıyorum.''
Panküp Kaykeri Şeker Cephesi
Panküp Kaykeri Şeker Başantrenörü Ayhan Avcı ise maçı kontrol etmek istemelerine karşın, özellikle sayı atmakta zorlandıkları için yenilmekten kurtulamadıklarını anlattı.
Avcı, iyi mücadele ettikleri karşılaşmada savunmayı başarmalarına karşın, sayı atmakta zorlandıklarını dile getirdi.
Oyunculardan Esra Ural ise Avcı'nın söylediklerine katıldığını belirterek, ''Tutuk, ama atmayı başaramadık'' dedi.

