HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
helal olsun be mesmes kardeş
Bn tam ii anlamıorm İnjektör nedir acaba ve nasl acabilirim
Anlattım orda kullanımı oku.
Aga ßnim Win7 starter Söle hata veriyo [The injector Al ready ruunning] ßöle bişi Anlatırmısın nden oluyor
Zaten injectoru açmışsın gir oyuna çalışır
saol abi
Rica.

kardeşim rardan cıkarırkenki sifre ne
turkmmo
aga calişmadi soyledıgın herşeyi denendim ban wermiyo ama hack te calişmiyo. site acilmiyo.
Yönetici olarak çalıştır.
İnşaallah sorunsuz bi hacktır.
Benim hacklerde sorun çıkmaz

kardes bu vın7 olarak calıtır nedir bnmki xp sp3 tür bn kullanamazmıyım yani??
XP'de çalışmıyor galiba ama bir dene

Saol Panpa![]()
Rica ederim panpa hayrını gör

helal olsun be mesmes kardeş
Teşekkürler

eLine sağLık Emek vermişsin yorum yapmamak ayıp oLr .)
Sağol kardesim

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 112
- Görüntüleme
- 13K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 384
