HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
TeşekkürLer Ben 2 haftadır oynuyorum çok güzeL
2.Servere Giren orda maximum 120 oluyo lag..
Bide Bedava Dısında paraLı Ec varmıs onu nerden alıyoruz.
2.Servere Giren orda maximum 120 oluyo lag..
Bide Bedava Dısında paraLı Ec varmıs onu nerden alıyoruz.
bymesmes merhaba
bunu indiriyourm ( ilk 1. ve 2. clienti ) sonrada 1'ini açıyorum ve kuracağım yeri seçiyorum patch start a tıklayınca select update folder diyor ne yapmalıyım ?
bunu indiriyourm ( ilk 1. ve 2. clienti ) sonrada 1'ini açıyorum ve kuracağım yeri seçiyorum patch start a tıklayınca select update folder diyor ne yapmalıyım ?
Son düzenleme:
ben indiriyorum kurmaya calisiyorum bi dosya seciyorum pach start'a tıklıyırm """slect updata folder""" dio




( lutfen yardım edinizz




( lutfen yardım edinizzŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 437
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 4K
