HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaslar 3gb ram windows 7 home basic wolfteam i kurdum yanlar siyah ekran küçük görünüyor full ekran oynamak istiyorum yardım edebilicek arkadaslar mesaj atabilirmi?
Ekran kartı ve sistem oyunun çözünürlüğü ve ekran kalitesi daha iyi olsun diye böyle yapıyor...Metin2 gibi oyunlardada aynısı olur.Bu tamamen doğal
pixeller bozulmasın diye bu otomatik oluyor.Eğer rahatsız oluyorum diyorsan;
-Masaüstü Sağ Tık>>Özellikler>>Ayarlar bölümünden ekran çözünürlüğünü ayarlayabilirsiniz.
pixeller bozulmasın diye bu otomatik oluyor.Eğer rahatsız oluyorum diyorsan;-Masaüstü Sağ Tık>>Özellikler>>Ayarlar bölümünden ekran çözünürlüğünü ayarlayabilirsiniz.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 78
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 43
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 19

