HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hmm... Tamam ama isteğin ne? Şikayetin ne? Senden hack mı istiyolar? Çok mu bunaldın? Benim halimden bi tek sen anlıyon diyosun? Halinde ne var? Tamam yaptıkların zor olabilir ama ne yapmamız gerekiyo?
steğin ne? Şikayetin ne? Senden hack mı istiyolar? Çok mu bunaldın? Benim halimden bi tek sen anlıyon diyosun? Halinde ne var? Tamam yaptıkların zor olabilir ama ne yapmamız gerekiyo?
istedigim biraz saygi.
sikayetim insanlarin açlıgı.
sadece benden deil diger arkadaşlardan da istiolar kendileri bos oturuolar.
okul, aile, arkadaşlar ve de reel den cok bunaldim.
evet birtek benim halimden bi bürütüs anliyor çünkü bana hep destek cikior.
benim halimde cok sey var fakat sen onu anlayamazsin!.
ben zaten yapiyorum fakat sınırlı die birsey bilmiolar madem istiolar arastirsinlar ben bir arastirmayla hacker oldum onlar neden olmasin?!?
simdi cvplari verdim tmmmi?!?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 430
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
- Anket
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 531

K.bakma ama konu kilit. Bu arkanda olmadığım anlamına gelmez. Dediğim gibi bana bildir yeter.