HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba,
bugün kendim bir araştırma yaptım ve şunu fark ettim:
Kırmızılarda çok fazla slot var.jinnolarda olan slotların neredeyse iki katı.Tabiiki bu 2. köy için konuşuyorum.Sarıların slotları neredeyse jinno ile aynı.Kırmızılar ikisinide geçiyor.Hatta samarra'nın önde gelenleri(SimeqoL) Kırmızıya geçti
Güçlenenler kasılmak için oraya geçiyor.Bende şöyle bir taktik geliştirdim.
=>CH3'e Girelim
=>Zamanla kırmızılarla konuşma lisansımızı ilerletelim
=>Sadece boş olduğunda kasılalım
=>Kimseyle vs yapmayalım...
Eğer bunlara uyarsanız,büyük ihtimalle onlarda size saldırmayacaktır.Böylece hem hızlı kasılacak,hemde yeni arkadaşlar edineceğiz.Ancak bazı sarılar ve maviler,sürekli saldırdığı için kırmızılar Bağırarak(!) destek çağırıyor.70Lv likler geliyor.O yüzden "Ne Ekerseniz Onu Biçersiniz"...
bugün kendim bir araştırma yaptım ve şunu fark ettim:
Kırmızılarda çok fazla slot var.jinnolarda olan slotların neredeyse iki katı.Tabiiki bu 2. köy için konuşuyorum.Sarıların slotları neredeyse jinno ile aynı.Kırmızılar ikisinide geçiyor.Hatta samarra'nın önde gelenleri(SimeqoL) Kırmızıya geçti
Güçlenenler kasılmak için oraya geçiyor.Bende şöyle bir taktik geliştirdim.=>CH3'e Girelim
=>Zamanla kırmızılarla konuşma lisansımızı ilerletelim
=>Sadece boş olduğunda kasılalım
=>Kimseyle vs yapmayalım...
Eğer bunlara uyarsanız,büyük ihtimalle onlarda size saldırmayacaktır.Böylece hem hızlı kasılacak,hemde yeni arkadaşlar edineceğiz.Ancak bazı sarılar ve maviler,sürekli saldırdığı için kırmızılar Bağırarak(!) destek çağırıyor.70Lv likler geliyor.O yüzden "Ne Ekerseniz Onu Biçersiniz"...
paylaşımın için saol
ne demek görevim...
kırmızılar rahat vermez kasılırken
=>CH3'e Girelim
=>Zamanla kırmızılarla konuşma lisansımızı ilerletelim
=>Sadece boş olduğunda kasılalım
=>Kimseyle vs yapmayalım...
bunları yaparsan verirler...
