noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Canavar Konuşmalari Mutalaka Bakin Süper

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ~MaX~
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

yabani piyade : (şarkı)
oyuncu : ne şarkısı be koskoca metin2 bu şarkı mı sölenir burda

b.yeminliler : hadi saçlarımızı kız kardeşime yaptıralım
oyuncu : olur ama benimkiler fön olucak para vermem haa

siyah rüzgar askerleri : benim kılıcımla ölmek şereftir
oyuncu : ben şerefs*z değilim


b.yeminliler : alışverişe gitmek istiyorum
oyuncu : iyi banada 2kg muz,3kg portakal,4tane karpuz,5kilo tereyağ,ve bi tane sazan balığı al parasını sonra öderim

yabani piyade ;henüz eğitim almadık
oyuncu : belli belli hepinizi toplu halde kesiyoz

k.s.fırtına okçus :işte okum
oyuncu : oda bişeymi sen gelde benim ....

siyah .r askeri : oh çok iyi eğitim aldın.
oyuncu : ne sandın


yapılan eklemeler

beyaz yeminli : çok sıkıldım burada yapılacak hiçbir iş yokmu
oyuncu : var canım olmazmı bizde okeye dördüncü arıyoduk.

yabani okçu : Kahetsin o ***** yine burda
Oyuncu : Cüşş deve Online gm kim¿

+ REP VERİN ÇOK KOMİKK:D:D
 
KonuLarında Biraz Daha DikkatLı oLurmusun Arkadasım payLasımların için teşekkürLer ama Daha iyi KonuLar secmeLisin ..
 
yabani piyade : (şarkı)
oyuncu : ne şarkısı be koskoca metin2 bu şarkı mı sölenir burda

b.yeminliler : hadi saçlarımızı kız kardeşime yaptıralım
oyuncu : olur ama benimkiler fön olucak para vermem haa

siyah rüzgar askerleri : benim kılıcımla ölmek şereftir
oyuncu : ben şerefs*z değilim


b.yeminliler : alışverişe gitmek istiyorum
oyuncu : iyi banada 2kg muz,3kg portakal,4tane karpuz,5kilo tereyağ,ve bi tane sazan balığı al parasını sonra öderim

yabani piyade ;henüz eğitim almadık
oyuncu : belli belli hepinizi toplu halde kesiyoz

k.s.fırtına okçus :işte okum
oyuncu : oda bişeymi sen gelde benim ....

siyah .r askeri : oh çok iyi eğitim aldın.
oyuncu : ne sandın


yapılan eklemeler

beyaz yeminli : çok sıkıldım burada yapılacak hiçbir iş yokmu
oyuncu : var canım olmazmı bizde okeye dördüncü arıyoduk.

yabani okçu : Kahetsin o ***** yine burda
Oyuncu : Cüşş deve Online gm kim¿

+ REP VERİN ÇOK KOMİKK:D:D

saçma sapan şey için mi rep istiyosun ama ugraşmışsın +rep veriyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst