HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
yabani piyade : (şarkı)
oyuncu : ne şarkısı be koskoca metin2 bu şarkı mı sölenir burda
b.yeminliler : hadi saçlarımızı kız kardeşime yaptıralım
oyuncu : olur ama benimkiler fön olucak para vermem haa
siyah rüzgar askerleri : benim kılıcımla ölmek şereftir
oyuncu : ben şerefs*z değilim
b.yeminliler : alışverişe gitmek istiyorum
oyuncu : iyi banada 2kg muz,3kg portakal,4tane karpuz,5kilo tereyağ,ve bi tane sazan balığı al parasını sonra öderim
yabani piyade ;henüz eğitim almadık
oyuncu : belli belli hepinizi toplu halde kesiyoz
k.s.fırtına okçus :işte okum
oyuncu : oda bişeymi sen gelde benim ....
siyah .r askeri : oh çok iyi eğitim aldın.
oyuncu : ne sandın
yapılan eklemeler
beyaz yeminli : çok sıkıldım burada yapılacak hiçbir iş yokmu
oyuncu : var canım olmazmı bizde okeye dördüncü arıyoduk.
yabani okçu : Kahetsin o ***** yine burda
Oyuncu : Cüşş deve Online gm kim¿
+ REP VERİN ÇOK KOMİKK

oyuncu : ne şarkısı be koskoca metin2 bu şarkı mı sölenir burda
b.yeminliler : hadi saçlarımızı kız kardeşime yaptıralım
oyuncu : olur ama benimkiler fön olucak para vermem haa
siyah rüzgar askerleri : benim kılıcımla ölmek şereftir
oyuncu : ben şerefs*z değilim
b.yeminliler : alışverişe gitmek istiyorum
oyuncu : iyi banada 2kg muz,3kg portakal,4tane karpuz,5kilo tereyağ,ve bi tane sazan balığı al parasını sonra öderim
yabani piyade ;henüz eğitim almadık
oyuncu : belli belli hepinizi toplu halde kesiyoz
k.s.fırtına okçus :işte okum
oyuncu : oda bişeymi sen gelde benim ....
siyah .r askeri : oh çok iyi eğitim aldın.
oyuncu : ne sandın
yapılan eklemeler
beyaz yeminli : çok sıkıldım burada yapılacak hiçbir iş yokmu
oyuncu : var canım olmazmı bizde okeye dördüncü arıyoduk.
yabani okçu : Kahetsin o ***** yine burda
Oyuncu : Cüşş deve Online gm kim¿
+ REP VERİN ÇOK KOMİKK


KonuLarında Biraz Daha DikkatLı oLurmusun Arkadasım payLasımların için teşekkürLer ama Daha iyi KonuLar secmeLisin ..
yabani piyade : (şarkı)
oyuncu : ne şarkısı be koskoca metin2 bu şarkı mı sölenir burda
b.yeminliler : hadi saçlarımızı kız kardeşime yaptıralım
oyuncu : olur ama benimkiler fön olucak para vermem haa
siyah rüzgar askerleri : benim kılıcımla ölmek şereftir
oyuncu : ben şerefs*z değilim
b.yeminliler : alışverişe gitmek istiyorum
oyuncu : iyi banada 2kg muz,3kg portakal,4tane karpuz,5kilo tereyağ,ve bi tane sazan balığı al parasını sonra öderim
yabani piyade ;henüz eğitim almadık
oyuncu : belli belli hepinizi toplu halde kesiyoz
k.s.fırtına okçus :işte okum
oyuncu : oda bişeymi sen gelde benim ....
siyah .r askeri : oh çok iyi eğitim aldın.
oyuncu : ne sandın
yapılan eklemeler
beyaz yeminli : çok sıkıldım burada yapılacak hiçbir iş yokmu
oyuncu : var canım olmazmı bizde okeye dördüncü arıyoduk.
yabani okçu : Kahetsin o ***** yine burda
Oyuncu : Cüşş deve Online gm kim¿
+ REP VERİN ÇOK KOMİKK![]()
saçma sapan şey için mi rep istiyosun ama ugraşmışsın +rep veriyorum
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
