mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Arkadaslar Niye Uzman Olamıyorum :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Trxmo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 318
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaslar Niye Uzman Olamıyorum :) Forumun İlk açıldıgından Beri Buradayım ama Bu Hesabım İle Deil Tabiki Rıdvan11 Diye Hesabım vardı ama Onu Kullanmıyorum Sanırsam 2008 De açılmış Olması Lazım Forum Ama Uzman Olamadim :S Konularıma Ve Mesajlarıma Göz Atınız Hiç Uyarılma Ceza vß. Hi.bir Sucum Yok Ama Olmamıyorum :(
 
Önce Uzmanın Ne Olduğunu Hatırla. Uzman Üyelere Yol Gösteren Paylaşımcıya Destek Verip Yararlı Paylaşımlarda Bulunan Kişiye Verilen Ünvandır. Bunu Bize Değil Kendine Sor Azmı Emek Harcadım Yeterli Değil mi Acaba Gibi Sorular Sorarak Daha Fazla Çalış Sonrasında Uzman Olmaman İçin Bir Neden Göremiyorum.. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst