HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar Niye Uzman Olamıyorum
Forumun İlk açıldıgından Beri Buradayım ama Bu Hesabım İle Deil Tabiki Rıdvan11 Diye Hesabım vardı ama Onu Kullanmıyorum Sanırsam 2008 De açılmış Olması Lazım Forum Ama Uzman Olamadim :S Konularıma Ve Mesajlarıma Göz Atınız Hiç Uyarılma Ceza vß. Hi.bir Sucum Yok Ama Olmamıyorum
Forumun İlk açıldıgından Beri Buradayım ama Bu Hesabım İle Deil Tabiki Rıdvan11 Diye Hesabım vardı ama Onu Kullanmıyorum Sanırsam 2008 De açılmış Olması Lazım Forum Ama Uzman Olamadim :S Konularıma Ve Mesajlarıma Göz Atınız Hiç Uyarılma Ceza vß. Hi.bir Sucum Yok Ama Olmamıyorum
Önce Uzmanın Ne Olduğunu Hatırla. Uzman Üyelere Yol Gösteren Paylaşımcıya Destek Verip Yararlı Paylaşımlarda Bulunan Kişiye Verilen Ünvandır. Bunu Bize Değil Kendine Sor Azmı Emek Harcadım Yeterli Değil mi Acaba Gibi Sorular Sorarak Daha Fazla Çalış Sonrasında Uzman Olmaman İçin Bir Neden Göremiyorum.. 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 23K

