HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[size=medium][align=center]Merhaba arkadaşlar!
Şimdi size bedava hayalinizdeki pvp yi kurucam. Dosyalarınız hazırsa vericeğim msn adresimi ekleyiniz.
UYARI ----> Abla dosyaları nereden indiricem dosyalar yok yada hata alıyom vb işler için benim msn mi eklemeyin eklerseniz ve bu tür sorular sorarsanız ve benden cevap alamazsanız bilki sizi silmişimdir
İŞLEMCİ ---> Pek anlamam ama iyi olsun
RAM ---> 2 GB nin altında olmasın 2 GB üstünde olursada iyi olur aslında
heyer 2 GB ise pc niz dolu olmasın kesinlikle.!
EKRAN KARTI ---> 512,1031 mb arası olursa iyi olur
HIZ ---> 8 GB yada 6 GB kısacasına netiniz hızlı olursa süper olur
BU ÖZELLİKLERE UYAN ARKADAŞLAR MSN Mİ EKLEYİN VE SERVERİ KURMAYA BAŞLIYAK.!
MSN ---> lady_quqa_mrve@hotmail.com
DİKKAT : LÜTFEN TERBİYESİZLİK AHLAKSIZLIK UKALACA KONUŞMALAR YAPMAYIN. ASILMA LAF ATMA GİBİ ALIŞKANLIKLARDAN KAÇININ
[/align][/size]
Şimdi size bedava hayalinizdeki pvp yi kurucam. Dosyalarınız hazırsa vericeğim msn adresimi ekleyiniz.
UYARI ----> Abla dosyaları nereden indiricem dosyalar yok yada hata alıyom vb işler için benim msn mi eklemeyin eklerseniz ve bu tür sorular sorarsanız ve benden cevap alamazsanız bilki sizi silmişimdir

İŞLEMCİ ---> Pek anlamam ama iyi olsun
RAM ---> 2 GB nin altında olmasın 2 GB üstünde olursada iyi olur aslında
heyer 2 GB ise pc niz dolu olmasın kesinlikle.!EKRAN KARTI ---> 512,1031 mb arası olursa iyi olur
HIZ ---> 8 GB yada 6 GB kısacasına netiniz hızlı olursa süper olur
BU ÖZELLİKLERE UYAN ARKADAŞLAR MSN Mİ EKLEYİN VE SERVERİ KURMAYA BAŞLIYAK.!
MSN ---> lady_quqa_mrve@hotmail.com
DİKKAT : LÜTFEN TERBİYESİZLİK AHLAKSIZLIK UKALACA KONUŞMALAR YAPMAYIN. ASILMA LAF ATMA GİBİ ALIŞKANLIKLARDAN KAÇININ
[/align][/size]