mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bedava pvp server kuruyorum arkadaşlar dalın içeri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sinctiyyy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 308

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[size=medium][align=center]Merhaba arkadaşlar!

Şimdi size bedava hayalinizdeki pvp yi kurucam. Dosyalarınız hazırsa vericeğim msn adresimi ekleyiniz.

UYARI ----> Abla dosyaları nereden indiricem dosyalar yok yada hata alıyom vb işler için benim msn mi eklemeyin eklerseniz ve bu tür sorular sorarsanız ve benden cevap alamazsanız bilki sizi silmişimdir :D


İŞLEMCİ ---> Pek anlamam ama iyi olsun
RAM ---> 2 GB nin altında olmasın 2 GB üstünde olursada iyi olur aslında (: heyer 2 GB ise pc niz dolu olmasın kesinlikle.!
EKRAN KARTI ---> 512,1031 mb arası olursa iyi olur
HIZ ---> 8 GB yada 6 GB kısacasına netiniz hızlı olursa süper olur



BU ÖZELLİKLERE UYAN ARKADAŞLAR MSN Mİ EKLEYİN VE SERVERİ KURMAYA BAŞLIYAK.!

MSN ---> lady_quqa_mrve@hotmail.com


DİKKAT : LÜTFEN TERBİYESİZLİK AHLAKSIZLIK UKALACA KONUŞMALAR YAPMAYIN. ASILMA LAF ATMA GİBİ ALIŞKANLIKLARDAN KAÇININ :D[/align]
[/size]
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst