HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forumda bu konudan var mıdır bilmiyorum.Açıkcası çok araştirmadim da ama baktığım kadarıyla 1-2 kişide gordum fakat linkler kırıktı.Her neyse geçelim anlatımımıza.
Şimdi vermiş oldugum linke tıklayın.
*Ve şimdi de yapmak istediğiniz şifreyi "password" bolumune yazın.
*"Generate" ye basıyoruz.Biraz bekledikten sonra yani şifre kodunuz oluştuktan sonra "MySQL5" yazan yerdeki kodu aynen kopyalıyoruz.
Gelelim nereye yapiştiracağimiza;
Navicata giriyoruz."Account/account' a giriyoruz ve password yerine kopyaadığımız kodu giriyoruz.Şimdi aşağıda ki notu dikkatli okuyunuz.!!
NOT:Arkadaşlar Koddaki a,b,c vs. harfleri BÜYÜK olarak yazın ve başına *(yıldız) koyun.Mesela 123456789 şifresini üzerinden göstereyim.
"cc67043c7bcff5eea5566bd9b1f3c74fd9a5cf5d" şimdi siz generate'ye bastıgınızda MySQL5'de şifreniz boyle gorunecektir.Sizin yapmanız gereken şey şudur.
*CC67043C7BCFF5EEA5566BD9B1F3C74FD9A5CF5D
ve serverinize reboot attıktan sonra yeni şifrenizle chariniza giriş yapabilrsiniz.
TEK İSTEDĞİM ŞEY EMEĞE SAYGIDIR.!
Şimdi vermiş oldugum linke tıklayın.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
şifre değiştirme sayfasi*Ve şimdi de yapmak istediğiniz şifreyi "password" bolumune yazın.
*"Generate" ye basıyoruz.Biraz bekledikten sonra yani şifre kodunuz oluştuktan sonra "MySQL5" yazan yerdeki kodu aynen kopyalıyoruz.
Gelelim nereye yapiştiracağimiza;
Navicata giriyoruz."Account/account' a giriyoruz ve password yerine kopyaadığımız kodu giriyoruz.Şimdi aşağıda ki notu dikkatli okuyunuz.!!
NOT:Arkadaşlar Koddaki a,b,c vs. harfleri BÜYÜK olarak yazın ve başına *(yıldız) koyun.Mesela 123456789 şifresini üzerinden göstereyim.
"cc67043c7bcff5eea5566bd9b1f3c74fd9a5cf5d" şimdi siz generate'ye bastıgınızda MySQL5'de şifreniz boyle gorunecektir.Sizin yapmanız gereken şey şudur.
*CC67043C7BCFF5EEA5566BD9B1F3C74FD9A5CF5D
ve serverinize reboot attıktan sonra yeni şifrenizle chariniza giriş yapabilrsiniz.
TEK İSTEDĞİM ŞEY EMEĞE SAYGIDIR.!
Son düzenleme:
ya abi o kadar kişi bakıyor sadece 2 yorum yapılıyor ya insana en çok koyanda bu işte.Faydalanıpta rep vermeyi geçtim bi yorum atmayan utansın.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 6K
