mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

recep ivedik m2 oynarsa ne olur:D??

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ggsd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

oyuncu: recep abı Metin2 ye mi başladın?

recep ivedik: ewt kocum

oyuncu:recep abı kac lvlsın

recep ivedik:valla su an etrafı gezınıom

oyuncu: recep abi gel senı kasıyım?

recep ivedik: konusma lan ole kasıyım masıyımlı konusma gozunun orasına bı korum gorursun o zaman lvlı

oyuncu: recep abı ole deıl lvl kasıcam yanı sevıye atlatıcam

recep ivedik: he oylese olur gocum

recep ivedik: gocum burda bakkal nerde bır ıkı bıra ıcelım damagım kurudu valla

oyuncu: abı ne bakkalı burda Satıcı var canın azalırsa alcan

recep ivedik: conan da oynuo mu bu oyunu

oyuncu: conan kım abi

recep ivedilk: yaw yok bızım su kim 500 mılyar ıstemezde kı y*vs*k

oyuncu:bılmıorum abi

recep ivediK:salih abiye soleyelım de bır ıkı bıra atsın

oyuncu recep ivediki kasarken 2 kısı ks yaparlar

oyuncu: ya ks yapmayın

recep ivedik: la ıkız d*ngıller o exsınızı alırım bidaha vermem nabıosunuz sız ya c*mısmısınız ıctınız mı yuru gıt lan asabımı bozma benım hadıı

recep: gocum sen hep boyle esek gıbı kasıon mu

oyuncu:ewt recep abı kasmadan olmuo

recep ivediK:bu ne sacma hayat bu ne dıngıl bu ne manyak yasam tarzı ya bu ne bogem ya

bı ezıq recep ıvedıke gelır para ıster

player1: recep abı gel senın elınde Dolunayı 2 tane yapak

recep ivedik:Silah kopyalayacam ayagına Dolunayı cebe ındıragandı yapacan demı cakall

recep abıyı kasan oyuncunun arkadası recep abıyle tanısır

oyuncu2:recep abı merhaba ben murat?

recep abi: k*yayım da tur at böhöhööyt

oyuncu2:recep abı ole deme

recep ivedik: gonuşma laeyn

recep abı gorevı bıtırır oyuncuya sorar

oyuncu1: recep abı gorevın bıttı

recep ivedik: bıttı gocum

oyuncu1: verdın mı abı gorevı

recep ivedik : ne dıyım tamam mı dıyım devam mı dıyım

oyuncu1: tamam de abi

recep ivedik: agresifim komplexlıyım ama vs de herkesı tek gecerım

Alıntı Değildir!!!:m08::m08:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst