HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ya bnm ruthbarbar cumartesi qecesi bannlandı yani pazar sabahı enqellendğini qördm bannlananlara mail filen qeliyormus bana ne mail qeldi ne bişiy zaten neden bannlandğımıda 3 qün önce sen söylemiştn 3 qün bann yeişsn demiştin bu mail bana neden qelmedi tam olarak saat kaçta bannlandığını bilmiyorumki kendi hakkımı savunayım ya bana bi yardımcı olablirmisin 3 qün oldu ne mail var ne bi haber swde merkür bu arada :S:S

mail ban yiyen charın üstüneyse gelir kesin olarak.Panelden attıgımız için otomatik olarak gönderiliyor mailler
20 Şubat 2011 Pazar 03:44:22 bann almıs pardon kardesm öz kardesm kendi mailine açmsta hesabı çok özr dilerm megul ettğm için iyi çalısmalar
son bişiy en fazla ayın kaçına kadar qecikir kesmem qereken cok insna varda
)
son bişiy en fazla ayın kaçına kadar qecikir kesmem qereken cok insna varda
)20 Şubat 2011 Pazar 03:44:22 bann almıs pardon kardesm öz kardesm kendi mailine açmsta hesabı çok özr dilerm megul ettğm için iyi çalısmalarson bişiy en fazla ayın kaçına kadar qecikir kesmem qereken cok insna varda
)
3 gün yediysen 4. günün sabhı acılır dostm
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 487
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 247
