Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Taraftara bunu yapmayacaktın

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan JinPachi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 161

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Schuster'e bir soru bir cevap!

Taraftarın size ilk kez tepki göstermesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok da s......! Beğenmeyen İnönü'ye gelmesin, maçları evinde izlesin

Dinamo Kiev maçı daha yeni bitmiş. İnönü Stadı adeta yangın yeri. Güzel bir gece geçirmek için tribünleri tıklım tıklım dolduran Siyah-Beyazlı taraftarlar 4-1'lik yenilgi sonrası çılgına dönmüş durumda.. Ve ilk kez teknik direktör Bernd Schuster'e tepki sesleri yükseliyor, istifası isteniyor. Alman hoca da aynı dakikalarda basın toplantısında burnundan soluyor. Doğal olarak istifa sesleri soruluyor Schuster'e: Taraftarın size ilk kez tepki göstermesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Türkiye'ye geldiğinden beri her istediğini rahatça yapan, gazetecilere hareket çekip, rakipleri küçümseyen Schuster, yine lafını sakınmıyor, hatta iyice abartıyor: Çok da s......! Beğenmeyen İnönü'ye gelmesin, evinde izlesin. İspanyolca konuştuğu ve tercümanı tarafından 'Çok da s......!' bölümü çevrilmediği için Schuster'in bu sözleri sadece Sabah gazetesinde yer aldı. Tam da derbi öncesi taraftara yönelik bu sözler nedeniyle Schuster'in kredisi tükendi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst