HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beşiktaş'ın, Dinamo Kiev karşısında 4-1'lik yenilgisinin yankıları sürerken, siyah-beyazlı ekipte 1999 yılında görev yapan Teknik Direktör John Benjamin Toshack'tan da acı teşhisler geldi.
Galli teknik adam karşılaşmayı TV'den canlı olarak 90 dakika izleme imkanı bulduğunu söyledi ve "Beşiktaş maalesef maç boyunca bana güven veren bir futbol oynamadı" dedi. Galli hoca şöyle devam etti:
"Takım, sürekli kafanızda, 'Ne olur?' sorusu yaratıyor. Quaresma'nın oyundan atılması da bu güvensiz futbolun bir ürünü... Yıldız bile olsa ceza verilmelidir. Dostum Bernard'ı eleştirmek istemem, ama ben bu maça Almeida ile çıkardım. Defanstaki çatlak da hemen göze çarpıyor. Bir kurgu eksikliği var".
Toshack, sahaya 9 yabancı ile (Türk olan Nobre, Aurelio'ya dahil) çıkılmasına da anlam veremediğini vurguladı, "Ne işleri var ? Beşiktaş'ı çalıştırdığım dönemde Galatasaray'a karşı Atatürk Kupası'nı oynuyorduk. O maçta gol atan 17 yaşındaki çocuk hâlâ gözümün önünde; adı Nihat'tı. Doğrudur, kaliteli oyuncular transfer edilmiştir, ama kaliteli Türk gençlerinin de bu takımda yer alması şart" diye konuştu.
Galli çalıştırıcı, bu Beşiktaş'ın Dinamo Kiev karşısında ortaya koyduğu futbol ile önünün açılmasının olanaksız olduğunu da ekledi,"Bana göre ligden sonra, Avrupa'ya da havlu attı" ifadesini kullandı.
Galli teknik adam karşılaşmayı TV'den canlı olarak 90 dakika izleme imkanı bulduğunu söyledi ve "Beşiktaş maalesef maç boyunca bana güven veren bir futbol oynamadı" dedi. Galli hoca şöyle devam etti:
"Takım, sürekli kafanızda, 'Ne olur?' sorusu yaratıyor. Quaresma'nın oyundan atılması da bu güvensiz futbolun bir ürünü... Yıldız bile olsa ceza verilmelidir. Dostum Bernard'ı eleştirmek istemem, ama ben bu maça Almeida ile çıkardım. Defanstaki çatlak da hemen göze çarpıyor. Bir kurgu eksikliği var".
Toshack, sahaya 9 yabancı ile (Türk olan Nobre, Aurelio'ya dahil) çıkılmasına da anlam veremediğini vurguladı, "Ne işleri var ? Beşiktaş'ı çalıştırdığım dönemde Galatasaray'a karşı Atatürk Kupası'nı oynuyorduk. O maçta gol atan 17 yaşındaki çocuk hâlâ gözümün önünde; adı Nihat'tı. Doğrudur, kaliteli oyuncular transfer edilmiştir, ama kaliteli Türk gençlerinin de bu takımda yer alması şart" diye konuştu.
Galli çalıştırıcı, bu Beşiktaş'ın Dinamo Kiev karşısında ortaya koyduğu futbol ile önünün açılmasının olanaksız olduğunu da ekledi,"Bana göre ligden sonra, Avrupa'ya da havlu attı" ifadesini kullandı.
