Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

'İstifa etmezse gitmeyecek!'

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan JinPachi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 153

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ligin ikinci yarısına '17 maçta 17 zafer' parolasıyla başlayan Beşiktaş, 4 karşılaşmada sadece 1 galibiyet alınca taşlar yerinden oynadı. Ankaragücü yenilgisi sonrasında, İstanbul yolunda bazı yöneticilerin Başkan Yıldırım Demirören'e dert yandığı ortaya çıktı. İdarecilerin, "Bu kadar fedakarlık yaptık. Takımın durumu ortada. Hoca konusunda sıkıntılarımız var. Sadece konuşuyor, ama ortada icraat yok. İçeride ve dışarıdaki Dinamo Kiev ile Fenerbahçe maçları sonrasında işler düzelmezse, teknik direktör değişimine gidelim" teklifini sundukları öğrenildi.

'Artık sabırlı davranıyorum'
Ancak Başkan Yıldırım Demirören'in net bir tavır koyduğu belirtildi. Her fırsatta, "En büyük hatam Del Bosque'yi göndermekti... Artık teknik direktörlere karşı sabırlı davranıyorum" diyen Başkan'ın, "Schuster'le gereken konuşmayı yaptım. Bu üç maçın ardından oturacağız, daha detaylı bir görüşme yapacağız. Ancak teknik heyet değişimini kesinlikle aklımdan geçirmiyorum. Ancak kendisi istifa ederse, yollarımız ayrılır" yanıtını verdiği kaydedildi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst