HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hazımsızlık!
Herkes yazdı.
Ağzı olan konuştu. Üstüne vazife olmayanlar bile bir yorum yaptı. Hatta en son Habertürk yazarlarından Emrah Öner bile yorum yapmış.
Bir Fenerbahçeli yazar bile yorum yapmış.
Bu konu o kadar ilgi çekmiş ki, Emrah bey bile birkaç kelam etmiş. Yazılarını takip edenler bilir, Fenerbahçeli ama müthiş bir Fenerbahçe düşmanı. Artık kendi takımına edecek laf bulamamış, gelmiş Beşiktaşlı Deli İbrahim'e bulaşmış. Ama hatırlatmak lazım, Deli İbrahim Fenerlilere benzemez, adamın ağzına ağzına terlikle vurur.
Şimdi gelelim bizim hikayeye.
Ben farklı bir açıdan bakmak istiyorum.
Bazı kişiler, bazı Beşiktaşlılar. Geçen seçim zamanı Yıldırım Demirören'e destek verenleri " Beşiktaş düşmanı" ilan eden bazıları bir süredir sessiz durdular. Beklediler, takım kötüye gitsin dediler.
Takım tökezledi ve yeniden ortaya çıktılar. Önce Schuster'i dillerine doladılar, sonra Deli İbrahim olayı patlak verince olayı bir şekilde yönetime getirdiler.
Yapılan vefayı, başkanın üzüntüsünü bile eleştiri için kullandılar.
Evet, bu yapılan doğrudur. İbrahim'in sözleşmesi fesh edilmeliydi ve edildi. Düşünün, Fenerbahçe maçında Guti bir pozisyonda Emre'ye kızıyor ve küfür ediyor, Emre Guti'ye yumruk atıyor. Hakem hangisini atmalı ?
Ve en önemlisi.
İbrahim'in sözleşmesinin fesh edilmesi ile ilgili olarak yapılan eleştiriler, başkana edilen lafları bir düşünün.Sonrasında başkanın yaptığı konuşmayı düşünün ve ardından cevap verin.
Yönetimi haksız bulanlar, ağır bir dille eleştirenler aynı eleştiri ve edilen lafları, Feyyaz, Ertuğrul, Pascal, Ahmet, Serdar, Gökhan içinde kullanacakmı. Onları gönderen başkanlarımız içinde kullanacaklar mı ?
Yoksa bu sadece hazımsızlıktan çekememezlikten mi ?
Herkes yazdı.
Ağzı olan konuştu. Üstüne vazife olmayanlar bile bir yorum yaptı. Hatta en son Habertürk yazarlarından Emrah Öner bile yorum yapmış.
Bir Fenerbahçeli yazar bile yorum yapmış.
Bu konu o kadar ilgi çekmiş ki, Emrah bey bile birkaç kelam etmiş. Yazılarını takip edenler bilir, Fenerbahçeli ama müthiş bir Fenerbahçe düşmanı. Artık kendi takımına edecek laf bulamamış, gelmiş Beşiktaşlı Deli İbrahim'e bulaşmış. Ama hatırlatmak lazım, Deli İbrahim Fenerlilere benzemez, adamın ağzına ağzına terlikle vurur.
Şimdi gelelim bizim hikayeye.
Ben farklı bir açıdan bakmak istiyorum.
Bazı kişiler, bazı Beşiktaşlılar. Geçen seçim zamanı Yıldırım Demirören'e destek verenleri " Beşiktaş düşmanı" ilan eden bazıları bir süredir sessiz durdular. Beklediler, takım kötüye gitsin dediler.
Takım tökezledi ve yeniden ortaya çıktılar. Önce Schuster'i dillerine doladılar, sonra Deli İbrahim olayı patlak verince olayı bir şekilde yönetime getirdiler.
Yapılan vefayı, başkanın üzüntüsünü bile eleştiri için kullandılar.
Evet, bu yapılan doğrudur. İbrahim'in sözleşmesi fesh edilmeliydi ve edildi. Düşünün, Fenerbahçe maçında Guti bir pozisyonda Emre'ye kızıyor ve küfür ediyor, Emre Guti'ye yumruk atıyor. Hakem hangisini atmalı ?
Ve en önemlisi.
İbrahim'in sözleşmesinin fesh edilmesi ile ilgili olarak yapılan eleştiriler, başkana edilen lafları bir düşünün.Sonrasında başkanın yaptığı konuşmayı düşünün ve ardından cevap verin.
Yönetimi haksız bulanlar, ağır bir dille eleştirenler aynı eleştiri ve edilen lafları, Feyyaz, Ertuğrul, Pascal, Ahmet, Serdar, Gökhan içinde kullanacakmı. Onları gönderen başkanlarımız içinde kullanacaklar mı ?
Yoksa bu sadece hazımsızlıktan çekememezlikten mi ?
