Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Windows Casusunu cmd Yöntemi ile kaldırma...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yusoreis
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 735

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İlk once windows casusu nedir ondan başlıyalım.
Windows casusu sizin programlarınıza bir arka kapı yükleyerek,güvendiğiniz virüs programlarını bile kötü amaclı kullanabilirler.Bir LOG ceşitidir.Bilgisayarınızı oynatabilir karşıdaki kişi.
Şimdi biz bunun pcmizde olup olmadıgını varsada nasil kaldiricağımızı göstereceğiz.
İŞTE CÖZÜM: Bilgisayarınızı açtıktan sonra
başlat a tıklayın açılan pencerede çalıştır ı tıklayın Çıkan yere küçük harfle: cmd yazın ve Enter a basın Şimdi karşınıza bir Dos penceresi açıldı çıkan bu pencereye:net user yazın (net bir bosluk user olacak.) O pencerede bir liste çıkacak ve bilgisayarda kaç tane kullanıcı var hepsi yazılı buraya kadar her şey normal Eğer: burada bir Support_388945a0 diye bir hesap varsa işte sizde de casus var demektir böyle bir yazı yoksa sorun yok var ise derhal silin: Peki Bunu nasıl sileceksiniz: çok kolay: Bunu yazın aralarda birer boşluk support da alt çizgi aşağıdaki gibi aynen yazın

net user SUPPORT_388945a0 /delete
sonra tekrar net user yazıp bakın casus silinmiş olacak


İşinize yaradı ise lütfen yorum yapın.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst