HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arakdaşlar bende indirdim içerisinde (Trojan Horse) var.
ESED NOD32 BULDU...
+HACK ÇALIŞMIYOR.
Bİ HATA GELİOR DAHA SONRA OYUNA GİRİYORUM.
CMD AÇILIYOR İŞLEM BAŞARIYLA TAMAMLANDI YAZIOR.OYUNA GİRDİĞİMDE YİNE AYNI
KONU KİLİT PLS İŞE YARAMIYOR.
ESED NOD32 BULDU...
+HACK ÇALIŞMIYOR.
Bİ HATA GELİOR DAHA SONRA OYUNA GİRİYORUM.
CMD AÇILIYOR İŞLEM BAŞARIYLA TAMAMLANDI YAZIOR.OYUNA GİRDİĞİMDE YİNE AYNI

KONU KİLİT PLS İŞE YARAMIYOR.
KARDEŞ ÖNCELİKLE ÖZÜR DİLERİM YANLIŞ KONUYA CVP VERMİŞİM.
TEK BİR RİCAM OLUCAK TEKRAR UPLOAD EDERSEN İYİ OLUR ÇÜNKÜ LİNK AÇILMIYOR
The file of the above link no longer exists. This could be for several reasons:
* The uploader deleted the file
* The file contained illegal contents and was deleted from our servers by our abuse-team.
* The file is incorrect
* The server is busy and can not process the request.
BÖYLE HATALAR GELİOR SEN BUNU EN İYİSİ uploaded . c o m a upload etki herkes indirebilsin.
TEK BİR RİCAM OLUCAK TEKRAR UPLOAD EDERSEN İYİ OLUR ÇÜNKÜ LİNK AÇILMIYOR
The file of the above link no longer exists. This could be for several reasons:
* The uploader deleted the file
* The file contained illegal contents and was deleted from our servers by our abuse-team.
* The file is incorrect
* The server is busy and can not process the request.
BÖYLE HATALAR GELİOR SEN BUNU EN İYİSİ uploaded . c o m a upload etki herkes indirebilsin.
Arakdaşlar bende indirdim içerisinde (Trojan Horse) var.
ESED NOD32 BULDU...
+HACK ÇALIŞMIYOR.
Bİ HATA GELİOR DAHA SONRA OYUNA GİRİYORUM.
CMD AÇILIYOR İŞLEM BAŞARIYLA TAMAMLANDI YAZIOR.OYUNA GİRDİĞİMDE YİNE AYNI
KONU KİLİT PLS İŞE YARAMIYOR.
Beende kapsersky o bulmuyada senin ezik nod32 mi buluo....
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 3K
