xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Bir İyiyiz, Ertesi Maç Kötü!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TheSpike
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 172

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


27478050487.jpg


Galatasaray Teknik Direktörü Hagi, maç sonrası kazanmayı istediklerini ama başaramadıklarını söyledi. Rumen hoca, "Evet gerçekten çalıştık. Son 30 metrede çok açık ve net icraatlarımız olmadı. Onun dışında futbolcularım çalıştılar, istediler. Sadece 5. dakikada bir hata yaptık ve yenildik" dedi. Ofansif anlamda bir şey beceremediklerini anlatan Hagi, "Gaziantep çok iyi takım, Maçı istedik ama bayağı zorlandık. Bir maçı iyi oynuyoruz, diğer maçı kötü. Eskişehir maçında takım beni de şaşırtacak kadar iyiydi. Ama futbolcularımız istekli görünseler de, verimsizdiler. Özellikle son 30 metrede istediklerimizi hayata geçiremedik" diye konuştu. Gaziantep'ten alınacak beraberliğin bile çok iyi bir sonuç olacağını belirten Hagi, "İnşallah bir sonraki maçta daha iyi oluruz. Günümüzde oluruz" dedi.

'DAHA 1.5 YILLIK SÖZLEŞMEM VAR'
Rijkaard'ın 4-3-3 oynattığı hatırlatılıp bunun sürüp sürülmeyeceği sorusuna Hagi, "Bu bizim iç meselemiz, bunu burada konuşmam" diyerek yanıt vermedi. Golde Zapata'nın hatası olmadığını söyleyen Hagi, 6 ay süre istediği hatırlatılınca ise, "Benim daha 1.5 yıllık sözleşmem var" ifadelerini kullandı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst