HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Herkes en iyi silahı söylesin
Anket açmadım çok fazla silah var diye.
MaX 3 Silah olsun
NoT:Eğlence amaçlı açtım gereksiz mesaj yazmayın.
Benimkiler.
Fanas PX
ELWERCİ MC
X-EM8 OPS GOLD
Anket açmadım çok fazla silah var diye.MaX 3 Silah olsun

NoT:Eğlence amaçlı açtım gereksiz mesaj yazmayın.
Benimkiler.
Fanas PX
ELWERCİ MC
X-EM8 OPS GOLD
Son düzenleme:
Kesinlikle Elwerci MC ben kullanıyorum cok guzel bı sılah ben cok memnunum s2 de kurtları maffedıyo

Fanas PX bence irenç bi silah SL'den gram farkı yok.
En iyi silah SZ-550 Antika tabiki.
2-Zaitsev CF
3-Em-4-N 4de4 geliştirilince harika oluyo.
En iyi silah SZ-550 Antika tabiki.
2-Zaitsev CF
3-Em-4-N 4de4 geliştirilince harika oluyo.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 109
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 174
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 70
