HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
PS2 versiyonunu biliyorum.Bundan daha çok karakterler var.Şu an 2010 oyun incelemesi yapıyorum.O kadar iyi bir oyun ki PS2'de gerçekçiliği diğerlerinden çok daha iyi.
Ya 2010'u 2010 yılında çıkarcaklardı aslında nedeni 2009 daha bitmedi belki 2010'a kadar bir kişi ölecek 2010 u 2009 da çıkarmaları hata umaga öldü ama hala 2010 da var bence beklemeliydiler
Haklısın ama oyunların neredeyse %99'u 2009'un sonlarında çıkıyor.Mesela FIFA 2010,PES 2010 gibi...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 79
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 424
