HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben PlazTriam ban yemiştim ya 3 günlük buda ban raporu acılması gerekmiyormu?
Mmomt2 Bilgilendirme Servisi Mmomt2 Bilgilendirme Servisibilgi@mmomt2.com
E-posta gönder
E-postayı bul Kişilere ekleKime: 1980.berk@windowslive.com
Kimden: Mmomt2 Bilgilendirme Servisi (bilgi@mmomt2.com)
Gönderme tarihi: 09 Şubat 2011 Çarşamba 04:58:38
Kime: 1980.berk@windowslive.com
Değerli penti12, Mmomt2'de Bulunan PlazTriam isimli karakteriniz oyun kurallarını ihlal ettiği için Yasaklanmıştır! Yasaklanma nedeni : # Yasaklanma süresi : 3 Gün
Mmomt2 Bilgilendirme Servisi Mmomt2 Bilgilendirme Servisibilgi@mmomt2.com
E-posta gönder
E-postayı bul Kişilere ekleKime: 1980.berk@windowslive.com
Kimden: Mmomt2 Bilgilendirme Servisi (bilgi@mmomt2.com)
Gönderme tarihi: 09 Şubat 2011 Çarşamba 04:58:38
Kime: 1980.berk@windowslive.com
Değerli penti12, Mmomt2'de Bulunan PlazTriam isimli karakteriniz oyun kurallarını ihlal ettiği için Yasaklanmıştır! Yasaklanma nedeni : # Yasaklanma süresi : 3 Gün
Krds sanada ileti geldiyor muydu hergün 3 gün ban yedin diye ? Yoksa sadece 1 kere mi geldi ?
Gm benmki 3 gün oldu neden açılmadı ? şimdi bi konu açıcam oraya koyacam bakar mısın ?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 333
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 393
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 165
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 207
