HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hayırlı Olsun..
ReBeL4ngeLs hem modoratorsun heemde hıle kullanıosun carınla alew kralları 7x keserken ıyıydı dımı cekıodun clun kırmızı bayrak gırısının oralara dua ettee fraps sılınmıstı ama elwet yıne yakalarım!!!!
ReBeL4ngeLs hem modoratorsun heemde hıle kullanıosun carınla alew kralları 7x keserken ıyıydı dımı cekıodun clun kırmızı bayrak gırısının oralara dua ettee fraps sılınmıstı ama elwet yıne yakalarım!!!!
1 - SS Koymadan Böyle Konuşamazsın .
2- Moderatör Olunca Allah Olmuyorum . Sadece BelirLi Seviyede YetkiLerim Oluyor .
3- ModeratörLer Hile Kullanamaz Diye Bir Kuralda Yok Kullanıyorsam Koy Ss Mi Yerim Banımı
İyi Forumlar .
