HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadşlar hani oyunyöneticisinde jail server varya ben de mic var k ye basılı tutup konusuom ses gitmio mikrafonu pembe yeşil mavi yerlere soktum olmadı çözüm lütfen
Bak şimdi o girişlerin üstüne bak resim olması gerekiyor olmassa bana mesaj at ..
Onların üstünde mic işareti olması gerekiyor.. Onları halledince kardeşim ses ayarlarına git sağ altta olması lazım olmassa Denetim masasına gir ordan ses efekti ve aygıtı ona gir ondan sonra aygıt ses ayarı var orda gelişmiş var ona tıkla açılır ses ayarı sonra orda mikrofon olması lazım eğer yoksa özellikler tıkla aşşağıdaki kutucuklara bak ve ordan mik sesi veya mikrofon olması lazım onları işaretle tamamde sonra onların seviyesini yükselt ve sessiz kutucuğu işaretliyse onu kaldır sonra tekrar ses ayarından özelliklere gel sonra kaydetmeye tıkla tamamde yeni pencere açılcak şimdi ordada miktofon veya mik sesi olması lazım eğer yoksa aynen özelliklerde ordaki şıklara bak çalma - kaydetme şıkkı olması lazım onu kaydetme yap alttaki kutucuklarda mik sesi veya mikrefon ara bulunca kutucukları işaretle ikiside olur bu arada sonra tamamde sonra hepsini yükselt bak dikkat et bu diceğime eğer usb kamera joistik gibi şeyler takılıysa hepsini çıkar yani mikrefon takınca ne varsa çıkart kasadan sadece mik kalsın bide kulaklık internette kalsın işte klavye v.s sonra kardeşim oyuna gir ve options a gir voice kısmına tıkla ve ordan voice transmit volume öyle bişey olması lazım ordaki çizlerden say soldan sağa ikinciye getir diğeride sonda olsun onun altında bitane kutucuk var onun işratini kaldır aply yapmayı unutma aply ok de çık bunu oyuna girmeden yap sonra oyuna gir ve şu komutları yaz
bind k +voicerecord
voice_enable 1
sesimi duymak istiyorum diyorsan tavsiyem voice_loopback 1
bunları yaz kardeşim olucaktır sorunun varsa lütfen çekinme herzaman yardıma açığım
inşallah yaparsın iyi günler...
Onların üstünde mic işareti olması gerekiyor.. Onları halledince kardeşim ses ayarlarına git sağ altta olması lazım olmassa Denetim masasına gir ordan ses efekti ve aygıtı ona gir ondan sonra aygıt ses ayarı var orda gelişmiş var ona tıkla açılır ses ayarı sonra orda mikrofon olması lazım eğer yoksa özellikler tıkla aşşağıdaki kutucuklara bak ve ordan mik sesi veya mikrofon olması lazım onları işaretle tamamde sonra onların seviyesini yükselt ve sessiz kutucuğu işaretliyse onu kaldır sonra tekrar ses ayarından özelliklere gel sonra kaydetmeye tıkla tamamde yeni pencere açılcak şimdi ordada miktofon veya mik sesi olması lazım eğer yoksa aynen özelliklerde ordaki şıklara bak çalma - kaydetme şıkkı olması lazım onu kaydetme yap alttaki kutucuklarda mik sesi veya mikrefon ara bulunca kutucukları işaretle ikiside olur bu arada sonra tamamde sonra hepsini yükselt bak dikkat et bu diceğime eğer usb kamera joistik gibi şeyler takılıysa hepsini çıkar yani mikrefon takınca ne varsa çıkart kasadan sadece mik kalsın bide kulaklık internette kalsın işte klavye v.s sonra kardeşim oyuna gir ve options a gir voice kısmına tıkla ve ordan voice transmit volume öyle bişey olması lazım ordaki çizlerden say soldan sağa ikinciye getir diğeride sonda olsun onun altında bitane kutucuk var onun işratini kaldır aply yapmayı unutma aply ok de çık bunu oyuna girmeden yap sonra oyuna gir ve şu komutları yaz
bind k +voicerecord
voice_enable 1
sesimi duymak istiyorum diyorsan tavsiyem voice_loopback 1
bunları yaz kardeşim olucaktır sorunun varsa lütfen çekinme herzaman yardıma açığım
inşallah yaparsın iyi günler...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 238
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 357
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 404
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 380
