HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Facebookun amacı nedir? Çor çocuk arkadaşını bulmak, çocukluk aşkınla vik vik yapmak dimi? Evet! Hee bende çocukluk aşkımı buldum. Ama harbi çocukluk aşkı adam. Ben 13 yaşındaydım o 28 yaşındaydı. Yani ciddi bir platonik durum mevzu bahisti. Böyle pembe bir günlüğüm vardı, günlüğün içine dışına bu abiyi yazıp duruyordum. Görmek için bahaneler yapıyordum. Abi evliydi ikide bebesi vardı. Yani durum cidden platonikti.
Harbidende seneler sonra facebookta karşılaştık.
-Sen bilmem neyin kızı mısın?
-Aaa evet sizde bilmem ne abisiniz vik vik vik
Şimdi ben durumu biliyorum. Ama abi bilmiyor. Sohbet, geyik derken. Bi an buna ben 13 yaşında platonik aşık olduğumu söyledim. Günlük tutmuşum falan. Ne bilim ben biri bana öle dese sevimli gelir gülerdim.
Ama sonra abi muhabbetin ayarını değiştirdi.
-Beni kimse böyle sevmedi, biliyor musun?
-Yaa çocukluktu işte vik vik vik
-Yoo.. çok güzel şeyler. ben boşandım biliyor musun?
-Aaa çok üzüldüm geçmiş olsun vik vik
-Ve sen çok güzel bir kadın olmuşsun
-Vik vik?
Sonra muhabbetin ayarı iyice kaçmaya başladı.
-Belki de bu kaderdir ... Seneler sonra biz?
-Amca höyyy ne bizi yahuuu!
-Ama ailen neder bu duruma
-Vik?
Vik dedim kaldım abi. Balım malım yazıyor koca herif. adam ağır abaza çıktı. Yok böyle bir şey yahu. Masumane çocukluk platonizimin içine sıçtı. Oysa en bi çok o günlüğüme gülüyordum ben. Adama sayı falı falan bakıyormuşum. İçine sıçtı aşkımında çocukluğumunda.
Harbidende seneler sonra facebookta karşılaştık.
-Sen bilmem neyin kızı mısın?
-Aaa evet sizde bilmem ne abisiniz vik vik vik
Şimdi ben durumu biliyorum. Ama abi bilmiyor. Sohbet, geyik derken. Bi an buna ben 13 yaşında platonik aşık olduğumu söyledim. Günlük tutmuşum falan. Ne bilim ben biri bana öle dese sevimli gelir gülerdim.
Ama sonra abi muhabbetin ayarını değiştirdi.
-Beni kimse böyle sevmedi, biliyor musun?
-Yaa çocukluktu işte vik vik vik
-Yoo.. çok güzel şeyler. ben boşandım biliyor musun?
-Aaa çok üzüldüm geçmiş olsun vik vik
-Ve sen çok güzel bir kadın olmuşsun
-Vik vik?
Sonra muhabbetin ayarı iyice kaçmaya başladı.
-Belki de bu kaderdir ... Seneler sonra biz?
-Amca höyyy ne bizi yahuuu!
-Ama ailen neder bu duruma
-Vik?
Vik dedim kaldım abi. Balım malım yazıyor koca herif. adam ağır abaza çıktı. Yok böyle bir şey yahu. Masumane çocukluk platonizimin içine sıçtı. Oysa en bi çok o günlüğüme gülüyordum ben. Adama sayı falı falan bakıyormuşum. İçine sıçtı aşkımında çocukluğumunda.
