HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kaynaklar nasıl elde edeyim?
Kaynaklar elde edebilmeniz için üretimi sağlayan binaları inşa edip içinde işçileri işe almanız gerek. İçinde işçiler yoksa bu binalar yararsızdır.
Fazla para nasıl elde edeyim?
Birkaç yol var – serbest ekonomide işçileri işe almak, kaynaklar ya da silahlar satmak ve oyunculara saldırmak.
Nüfusum neden artmaz?
Nüfus artışı birkaç faktöre bağlıdır. Yeterli evleriniz olup olmadığını ve yeterli miktarda elektrik enerjisi üretip üretmediğinizi kontrol edin.
Kaynaklarım neden çoğalmaz?
Her kaynak belirli kapasitesi olan özel depoda saklanır. Depo dolduğu zaman içinde saklanan kaynağın üretilmesi durur. Kapasiteyi artırmanız için Depolarının seviyesini geliştirin.
Depo kapasitesini aşabilir miyim ve fazla üretilen kaynak ile ne olur?
Evet , kapasiteyi dışarıda bulunan yerden kaynak(başka kaynak deposundan ya da bir oyuncudan alınan kaynak) ithal ederek aşabilirsiniz. Fazla üretilen kaynak dapoda saklanacak ve kaybolmayacaktır.
Kaynak üretimi durmadan çoğalıp azalıyor. Neden?
Termik santrale güç sağlamanız için yeterli petrolunuz olup olmadığını kontrol edin.
Enerjinin depolanması mümkün mu?
Hayır. Ürettiğiniz tüm elektrik enerjisi nüfusunuzdan tükenmiş olur. Fazla üretilen enerji israf edilir.
Maden üretimi düştü? Neden?
Elektronik parçalar üretip üretmediğinizi kontrol edin. 1 elektronik parça üretmeniz için 5 maden gerekiyor.
Fazla kaynak nasıl elde edeyim?
Devletinizin dışında bulunan kaynak yatağının üzerine kaynak deposu inşa edebilirsiniz. Belirli zamandan sonra içinde bulunan kaynağın tükeneceğine, birde deponun yıkılabileceğine dikkat edin.
Bina yaptım fakat hiçbir şey değişmedi. Neden?
Yeni yapılan binalar ve araştırmalar aktif edilmelidir.
Yeni binalar inşa etmek için yeterli toprağım yok. Ne yapmalıyım?
Her bina belirli yer kaplar. Daha çok toprağa sahip olmanız için Başkent binasını geliştirip yeni bölgeler kolonileştirerek devletinizi genişletin.
Başkent seviyesi basıp aktif ettim. Yeni bölgeyi nasıl kolonileştiririm?
Harita menüsünü açıp Bölgeler sekmesini seçin. Kolonileştirmek istediğiniz bölgeyi seçip onu ifade eden resme tıklayın. Sadece önceki kolonileştirdiğiniz bölgenin komşusu olan bölgeyi kolonileştirebilirsiniz.
Hidroelektrik Santrali bonusu ne demek?
Bazı bölgelerin Hidroelektrik santralinin enerji verimine verdiği bonustur.
Termik santral inşa ettim fakat elektrik enerjisinin üretimi artmadı. Neden?
Santrallerinizin çalışması için yeterli petrolünüz olup olmadığını kontrol edin ya da Hidroelektrik santralinin veya Nükleer santralin enerjisini kullanmayı deneyin.
Kaynak deposu nerede inşa edebilirim?
Haritada görebildiğiniz her maden ya da petrol kaynak yatağının üzerine kaynak deposu inşa edebilirsiniz.
Kaynak deposu inşa etmek istiyorum fakat yapamam. Neden?
Jeoloji ve Lojistik araştırmalarının seviyelerini geliştririn. Jeolojinin her seviyesi daha 1 kaynak deposu yapmanıza fırsat verir. Lojistik, kaynak depolarının inşa edilebileceği uzaklığı artırır.
Kaynak deposundaki biriktirilen kaynakları nasıl kullanabilirim?
Kaynak deposunun kedni gelişmesi için kullanabilirsiniz ya da ana üssünüze nakledebilirsiniz.
Nakil araçlarının petrole ihtiyacı var mı?
Hayır, nakil araçlarınız hareket etmek için petrol ya da para tüketmez.
Devletimde neden binalar inşa edemem?
Alt yapı tesisleriniz yok edilmiş olabilir veya para dengeniz negatif olabilir. Alt yapı tesislerinizi onarın veya negatif dengeyi düzeltin.
Eğer pazara çıkarttığım teklif satın alınmazsa neler oluyorr?
Eğer pazara sunduğunuz teklif 48 saat içinde satın alınmazsa size geri verilecek. Teklifi sunduğunuzda ödediğiniz komisyon size geri verilmez.
Eğer bir binayı/kaynak deposu yıkarsam ne olacak?
Binanın kapladığı toprağı geri alırsınız, onun inşası için harcadığınız kaynak geri verilmez. Kaynak deposu yıktığınızda ana devletinizde serbest ekonomideki işçilerin limiti azalır.
Bir binanın yapılmaısnı iptal ettiğimde neler oluyor?
Binanın inşası için harcadığınız kaynak miktarının 2/3 kısmını geri alırsınız, kalan 1/3 kısmı israf edilir.
Evler yıktığımda neler oluyor?
Eğer kalan evler nüfusun yerleşmesi için yeterli değilse nüfusun bir kısmı yok olacak. Evlerin kapladığı toprağı geri alacaksınız.
Yapı puanlarımı (saatlerimi) neden kullanamam?
1. En azından Mimari araştırması 1. seviyeniz olması gerek.
2. Saldırı altında bulunduğunuzda yapı puanlarınızı ve pazarı kullanamazsınız.
Kaynaklar elde edebilmeniz için üretimi sağlayan binaları inşa edip içinde işçileri işe almanız gerek. İçinde işçiler yoksa bu binalar yararsızdır.
Fazla para nasıl elde edeyim?
Birkaç yol var – serbest ekonomide işçileri işe almak, kaynaklar ya da silahlar satmak ve oyunculara saldırmak.
Nüfusum neden artmaz?
Nüfus artışı birkaç faktöre bağlıdır. Yeterli evleriniz olup olmadığını ve yeterli miktarda elektrik enerjisi üretip üretmediğinizi kontrol edin.
Kaynaklarım neden çoğalmaz?
Her kaynak belirli kapasitesi olan özel depoda saklanır. Depo dolduğu zaman içinde saklanan kaynağın üretilmesi durur. Kapasiteyi artırmanız için Depolarının seviyesini geliştirin.
Depo kapasitesini aşabilir miyim ve fazla üretilen kaynak ile ne olur?
Evet , kapasiteyi dışarıda bulunan yerden kaynak(başka kaynak deposundan ya da bir oyuncudan alınan kaynak) ithal ederek aşabilirsiniz. Fazla üretilen kaynak dapoda saklanacak ve kaybolmayacaktır.
Kaynak üretimi durmadan çoğalıp azalıyor. Neden?
Termik santrale güç sağlamanız için yeterli petrolunuz olup olmadığını kontrol edin.
Enerjinin depolanması mümkün mu?
Hayır. Ürettiğiniz tüm elektrik enerjisi nüfusunuzdan tükenmiş olur. Fazla üretilen enerji israf edilir.
Maden üretimi düştü? Neden?
Elektronik parçalar üretip üretmediğinizi kontrol edin. 1 elektronik parça üretmeniz için 5 maden gerekiyor.
Fazla kaynak nasıl elde edeyim?
Devletinizin dışında bulunan kaynak yatağının üzerine kaynak deposu inşa edebilirsiniz. Belirli zamandan sonra içinde bulunan kaynağın tükeneceğine, birde deponun yıkılabileceğine dikkat edin.
Bina yaptım fakat hiçbir şey değişmedi. Neden?
Yeni yapılan binalar ve araştırmalar aktif edilmelidir.
Yeni binalar inşa etmek için yeterli toprağım yok. Ne yapmalıyım?
Her bina belirli yer kaplar. Daha çok toprağa sahip olmanız için Başkent binasını geliştirip yeni bölgeler kolonileştirerek devletinizi genişletin.
Başkent seviyesi basıp aktif ettim. Yeni bölgeyi nasıl kolonileştiririm?
Harita menüsünü açıp Bölgeler sekmesini seçin. Kolonileştirmek istediğiniz bölgeyi seçip onu ifade eden resme tıklayın. Sadece önceki kolonileştirdiğiniz bölgenin komşusu olan bölgeyi kolonileştirebilirsiniz.
Hidroelektrik Santrali bonusu ne demek?
Bazı bölgelerin Hidroelektrik santralinin enerji verimine verdiği bonustur.
Termik santral inşa ettim fakat elektrik enerjisinin üretimi artmadı. Neden?
Santrallerinizin çalışması için yeterli petrolünüz olup olmadığını kontrol edin ya da Hidroelektrik santralinin veya Nükleer santralin enerjisini kullanmayı deneyin.
Kaynak deposu nerede inşa edebilirim?
Haritada görebildiğiniz her maden ya da petrol kaynak yatağının üzerine kaynak deposu inşa edebilirsiniz.
Kaynak deposu inşa etmek istiyorum fakat yapamam. Neden?
Jeoloji ve Lojistik araştırmalarının seviyelerini geliştririn. Jeolojinin her seviyesi daha 1 kaynak deposu yapmanıza fırsat verir. Lojistik, kaynak depolarının inşa edilebileceği uzaklığı artırır.
Kaynak deposundaki biriktirilen kaynakları nasıl kullanabilirim?
Kaynak deposunun kedni gelişmesi için kullanabilirsiniz ya da ana üssünüze nakledebilirsiniz.
Nakil araçlarının petrole ihtiyacı var mı?
Hayır, nakil araçlarınız hareket etmek için petrol ya da para tüketmez.
Devletimde neden binalar inşa edemem?
Alt yapı tesisleriniz yok edilmiş olabilir veya para dengeniz negatif olabilir. Alt yapı tesislerinizi onarın veya negatif dengeyi düzeltin.
Eğer pazara çıkarttığım teklif satın alınmazsa neler oluyorr?
Eğer pazara sunduğunuz teklif 48 saat içinde satın alınmazsa size geri verilecek. Teklifi sunduğunuzda ödediğiniz komisyon size geri verilmez.
Eğer bir binayı/kaynak deposu yıkarsam ne olacak?
Binanın kapladığı toprağı geri alırsınız, onun inşası için harcadığınız kaynak geri verilmez. Kaynak deposu yıktığınızda ana devletinizde serbest ekonomideki işçilerin limiti azalır.
Bir binanın yapılmaısnı iptal ettiğimde neler oluyor?
Binanın inşası için harcadığınız kaynak miktarının 2/3 kısmını geri alırsınız, kalan 1/3 kısmı israf edilir.
Evler yıktığımda neler oluyor?
Eğer kalan evler nüfusun yerleşmesi için yeterli değilse nüfusun bir kısmı yok olacak. Evlerin kapladığı toprağı geri alacaksınız.
Yapı puanlarımı (saatlerimi) neden kullanamam?
1. En azından Mimari araştırması 1. seviyeniz olması gerek.
2. Saldırı altında bulunduğunuzda yapı puanlarınızı ve pazarı kullanamazsınız.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
