Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Kendi Packınızı Yapın :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan critus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Selam Forum Herkes Kendi Serverine Göre Pack Yapmak İster.Bende Size Bunu Öğreticeğim!

İlk Olarak Bu Programı İndiriniz.

:)

İndirdikden Sonra Rardan Cıkartınız.

İçinde Metin2.au3 Die Bi Dosya Var Onu Not Defterinde Acınız.(c++ Programıyla Daha Kapsamlı Editleye Bilirsiniz)

Açtıktan Sonra İçinde Pack Sisteminin Yazılmış Oldugu script Var.Ben Türkçeleştirdim.Chinesee43 Yazan Yerleri Serverinize
Göre Ayarlayıp Kullana Bilirsiniz.Butonlar Resimleri Türkçedir.
Yaptıktan Sonra İndirdiginiz Klösörde scriptleri Exe Ye Cevirmek İçin

Program Olucak Onu Acıyoruz.

Source(AutoIt .au3 File ) Yazan Kısım script Not Defteriyle Acıp

Editlediginizi Secin.

Destination (.Exe/.au3 File) Yazan Yer Nereye Exe Olarak Kayıt

Edilmesi Gerektigi Yeri Gösterceksiniz.
Custom Icon (/.ico File) Yazan Kısım Da Programınızın Simgesidir

Ben Size Metin2 Nin Simgesini Dosyaya Atmış Olarak.
Vericeğim Onu Yapabilirsiniz.

Pack Klösöründe patch.ini Var Ondan Linkleri Görmesi İcin Koydum Exe Nizi Oraya Kayıt Edin.

script Exe Dönüştürücü Klösöründe Aut2exe.exe İle scripti Exeye Dönüştürüceksiniz.

İcon Simgede Size Verdigim Hazır Bir Simgedir
Autoİt Hata Verirse Bunu İndirip

:)

Compile script to .exe İle Devam Ediniz.


ßySeroXis'e Teşekkürler. :)

+Rep Verirseniz Sevinirim. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst